V
Vilijonkka
Vieras
Teinköhän pahimman luokan mokan...? Poika on viikon verran nyt ollut pk:ssa, ja ryhmässä on yksi uhmaiän kourissa pahemman kerran painiskeleva poika, varmaan vähän päälle 3v. Hoitajatkaan ei tunnu saavan häntä kuriin, eivät edes pahemmin mielestäni yritä (siis sen perusteella mitä näin kun olin poikani kanssa muutaman päivän tutustumassa ryhmään). Tänään kun vein poikaa, alkoi eteisessä heti ihme episodi, kun tää uhmispoika vei mun pojan kädestä lelun, eikä suostunut antamaan takaisin. Yleensä ns. annan pojan hoitaa omat asiansa eli en tosiaankaan ole mikään curling-äiti, mutta nyt nyppi, kun muutenkin on ollut tuon pk:n aloittamisen kanssa vähän hankalaa ja oltiin tosiaan ehditty olemaan sisällä kokonaista kaksi min. kun tämä touhu alkoi. Komensin lopulta tätä poikaa aika tiukasti antamaan lelun takaisin, ilman mitään vaikutusta tosin. Hoitaja tuli paikalle, ja oli aika selvästi närkästynyt, kun sillä tavoin aloin siellä vierasta poikaa komentamaan. Heidän tontilleen tietysti astuin, mutta jotenkin "vaistomaisesti" vaan aloin siinä komentelemaan, kun ärsytti se pojan käytös niin.
Hmmmm, olikos toi kovin noloa mulle, mitä mieltä olette...
Hmmmm, olikos toi kovin noloa mulle, mitä mieltä olette...