Hae Anna.fi-sivustolta

Oletteko koskaan miettineet miten itsekkäitä sinkut ovat?

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä Kaisa ja katras, 30.12.2013.

1. Kaisa ja katras Vierailija

Jotenki sitä ihmetyttää kuinka aikuinen nainen voi tehdä ittestään maailmansa navan ja ellää vain ihteään varten. Nyt näyttäis sitä tänne syvänmaallekin tulleen "niitä". Jotenkin turha ellää tuollaisen ku ei kaho lapsii saa ja ellää ku ei muita oiskaa.

2. minä ja vapaus Vierailija

Onko sitten ihan ok jos aikuinen mies elää vain itseään varten?

3. Ketä kohtaan olemme itsekkäitä? Sitä olen aina ihmetellyt enkä ole vielä saanut vastausta.

Aika karkea yleistys, tai provohan tää oli mutta vastasin kuitenkin. Itse en ainakaan elä siten kuten ei muita olisikaan.

Kuule kyllä moni lapsia tehnyt osaa olla myöskin todella itsekäs. Sen nähnyt työssäni ja vapaa-ajallani.

4. Mummo kohta Vierailija

Itsekästähän tuo on elää ilman lapsia. Lapset tuo elämään tarkoituksen, siksihän me tänne pallolle olemme syntyneet että lisääntyisimme. Katkerana vanhuksena sitten ovat yksin vanhainkodissa, kun meillä on rakastava lapsenlapsiparvi ympärillä, jota rakastamme aina vaan päivä päivältä enemmän!

5. Itsekäs mummeli Vierailija

Olen mummoikäinen 55 ja minulla on viisi aikuista sinkkulasta. Toivon todella hartaasti, ettei yksikään heistä hanki lapsia ja olen todella tyytyväinen tähän tilanteeseen mikä nyt on.

6. Pata kattilaa Vierailija

Eli olet itsekkäästi tehnyt lapsia, koska ne ovat antaneet sinulle tarkoituksen ja jotta saisit lapsia ympärillesi vanhainkodissa. Olet tehnyt maapallolle uusia ihmisiä VAIN JOTTA SINUSTA TUNTUISI HYVÄLLE!! Kuinka voit elää itsesi kanssa, itsekäs ihminen!

7. Sinkku Vierailija

No itse hoivakodissa työskentelevänä sanoisin, että katkerimpia ovat ne elämänsä lasten tekoon ja kasvattamiseen tuhlanneet mummelit, joita ei se liuta lapsia ja lapsenlapsia koskaan viitsi käydä katsomassa.

Valintojaan katuvan, kiukkuisen yh- äidin huono provohan tuo aloitus oli. Ettekö enää parempia keksi?

8. Maailman napa Vierailija

No kuule, enpä ole, ei ole tarve arvostella tai ihmetellä muiden valintoja

9. Hannamo77 Vierailija

Mä oon itsekäs eronnut sinkku yksinhuoltaja. Helvetin onnellinen näin. Ja kerännyt kateellisia vihamiehiä. Se ja sama.Pidän huolen lapsistani ja itsestäni. Meille ei ole tervetulleita muut kuin omat lapset. Ulkona saa leikkiä.

10. Hannamo77 Vierailija

Helvetin onnellinen itsekäs yh tässä. Lapseni huollan.

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri