Oletteko koskaan pettäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä mietin samaa mitä tsasu kysy, et mikä lasketaan pettämiseksi?
En koe että olisin pettänyt miestäni, vaikka tilaisuus olisi ollutkin.. omatuntoni ei salli sitä.

Olen pettänyt kahta poikaystävääni, eli suurinta osaa en, enkä ole nykyistäni - olemme olleet viisi vuotta yhdessä. Toisen pojan kanssa en oikeasti edes halunnut seurustella, mutta olin voimaton lähtemään suhteestä. Meillä oli ollut on-off-tilanne kauan. En vaan rakastanut häntä, ja toivoin että hän jättaisi minut. Olin tosi nuori silloin. Suutelin muiden kanssa, mutta en mennyt sänkyyn.

Toisen miehen kanssa olin tosissani enkä ole koskaan kokenut mitään niin helvetillistä kuin syyllisyys pettämisestä. Join paljon, juttelin jonkun ok-pojan kanssa, joka ei millään tavalla ollut edes minun tyyppiäni ja olin niin naiivi, että kuvittelin meidän voivan nukkua vierekkäin platonisesti. Poikaystäväni oli tuolloin ollut pari kk:tta ulkomailla vaihdossa. Heräsin tuon vieraan mieheen suuteluun ja vastasin siihen. Sängyssä emme olleet. Tämä kokemus opetti minulle paljon itsestäni. Koko juttu ei merkinnyt yhtään mitään enkä ollut häneen missään yhteyksissä jutun jälkeen, vaikka hän yritti olla minuun. Poikaystävälleni kerroin koko totuuden joskus sadan vuoden päästä. Mutta ei meidän juttu siihen kaatunut, vaan muihin juttuihin.

Yhteistyössä