oletteko koskaan unohtaneet lapsenne/koiranne mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tony
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tony

Jäsen
07.07.2008
328
0
16
Me kerran unohdettiin lapsi kaupassa sellaisen härvelin selkään. olimme pakkaamassa tavaroita ja hän meni aina siihen härveliin.....
Pakkasimme tavarat ja lähdimme autolle, olimme melkein kotona kun tuli tunne että jokin puuttui...piti laskea päät kahteen kertaan kunnes tajusin että neiti puuttui.
Äkkiä takas ja siellähän neiti jatkoi härvelin selässä, oli siihen ympärille kyllä kerääntynyt ihmisiä ihmettelemään että kenen lapsi on ilman aikuista :ashamed:

Kaksi kertaa olen unohtanut koiran kaupan pihaan, ennättäen tulla kotiin ennen kuin tajunnut. toisella kertaa ennätin olla kotona tunnin ennen kuin aloin ihmetellä kun koira ei pyöri ympärillä :ashamed:

molemmilla kerroilla mies meni autolla hakemaan koiran kotiin :D

Monesti mies sanookin kun erkaannumme esim kaupungilla että älä sit unohda häntä tänne :D

En ole koskaan unohtanut =)
Järkytyin suuresti kun joku aika sitten oli lehdessä että Hesassa oli joku nainen unohtanut lapsensa lastenvaunuissa ratikkaan :o :o :'( Siinä ois pedofiileillä/hulluilla ollut oiva tilaisuus saada "herkutella" :'(

Mulle ei vaan mahdu kaaliin että miten joku voi unohtaa lapsen...........!! Kyllä mä lapsen huolehdin aina ekana, sitte tulee vasta mieleen ottaa ne kauppakassit.

Mä unohdin kuopuksen olemassaolon kerran :snotty:
Heräsin aamulla, menin esikoisen kanssa touhuamaan jotain, ja kun kuulin vauvan itkua niin ihmettelin että onko naapurissa vauva, vai mistä se ääni tulee. Sitten tajusin että kas kummaa, sehän on minun kuopukseni joka itkee :laugh: :ashamed:

Mulla unohtu tässä joku aika sit pienempi koira ulos. Kävin levittämässä pyykkejä pihalla, ja koira tietysti seurasi uskollisena mua, mutta en sit muistanu kutsua sitä sisälle. Istua napotti raukka oven takana, että eikö häntä enää huolitakaan... :ashamed:

Tytön oon kerran anoppilassa unohtanu nukkuu autoon, siis tultiin mun mummolasta, ja tyttö nukahti matkalla istuimeensa. Jätettiin anoppilan pihassa auto varjoon, ikkunat auki, tyttö nukkumaan, ja itse mentiin sisälle. Sit jonkun ajan päästä muistin, että herraisänähköön, se lapsi nukkuu siellä autossa!! :ashamed: Ja hereillähän se oli... leikki mun kännykkäpussilla kaikessa rauhassa...

en ole unohtanut mutta joskus jos on vain yhden lapsen kanssa kaupungilla tulee välillä sellanen tunne et mihin mä oon jättänyt/unohtanut ton toisen kunnes muistan et se on kotona :whistle: onneks en ole alkanut huutaa jotain missä mun lapsi on tai jotain vastaava :D aika nopeasti muistan sit et lähdin kotoa vain yhden lapsen kanssa.

Kerran mun siskopuoli oli käymässä kissan ja vauvan kanssa ja unohti kissan meille. No sovittiin, että hakee seuraavana päivänä. No tuli sitten hakemaan kissaa seuraavana päivänä. Laittoi vauvan vaunuihin keittiön ikkunan alle nukkumaan. Juotiin siin kahvit. Otti kissan ja lähti. Tunnin verran siin vierähti, kun aloin kuulla vauvan itkua. Oli sitten muistanut kissan, mutta unohti ottaa vauvan. No samassa siskopuoli jo soittelikin, että taas unohtu jotain.

mulla unohtu vuos sitten koira kaupan eteen sellaiseen "koiransäilytyskoppiin".. lähin painelemaan kotia kohti tuplarattaiden ja ostoskassien kanssa kunnes huomasin et mites tämä kulku näin vaivatonta on..

Joo ikävä kyllä, eka lapsi kun oli muutaman viikon ikäinen ja mentiin serkulle kylään niin lykkäsin vauvaistuimen keittiön nurkkaan ja alettiin serkun kanssa keittämään kahvia, juotiinkin se ja sit mua rupes vaivaamaan että jokin hassusti, no siinähän se vauva kölli istuimessa toppavaatteet päällä :ashamed: ei ees itkeny, mutta olipa pienellä hikiset oltavat. Koira on joskus jääny parvekkeelle ja rappikseen.

Poitsun olen unohtanut vessaan istumaan hyväksi toviksi, pesukone päällä enkä kuullut pyyhkimään-huutoja. Nuorempi sitten tuli ilmoittamaan, että isoveljen pylly pitäisi mennä pyyhkimään :D