Oletteko lähteneet synnärille ku supistukset niin kipeitä että ei pysty olee vai aikasemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt on tunnin ajan tullut jotain punertavaa vuotoa ja kipeitä suppareita,siedettäviä kuitenkin.Matkaa on sairaalaan 110km ja mietin pitäskö jo mennä..tiedän et jos soitan sinne niin sanovat et tuu jos siltä tuntuu..äh en tiiä tuntuuko,tiiän vaan et välille en halua synnyttää mutta en kyl hukkareissuakaan tehdä..
Supistukset ollut n.10min välein ja kestäneet suurinpiirtein minuutin.

Kyllä minä tuolla matkalla ja tuolla ololla lähtisin,vaikka sitten ennemmin turhalle reissulle.Ja siis itse ole lähtenyt,kun on ollut sellainen olo,että mennä pitäisi.

aiemmin, vaikka meillä on matkaa vaan pari kilsaa. sitten kun supistukset oli säännöllisiä ja 5min välein niin lähettiin kuopuksesta takaisin sairaalaan. JOS oisin lähtenyt vasta kun kunnolla sattuu niin poika olisi syntynyt tuolle lyhyelle matkalle.

sinuna mä lähtisin kyllä.

Onks eka? Paljonko viikkoja? Aika pitkä matka sulla sairaalaan... Itse lähdin kun supparit olivat säännölliset. Sairaalassa sit tuli eka kipeä suppari ja siit vajaa kaks tuntia oli poika sylissä :)

Kyllä mä lähtisin ku matka on noin pitkä.

Mulla toiesta oli vaan supistuksia ei ees säännöllisiä ja "epämukavaolo". Lähdetiin tuonne 50 km päähän kuitenkin sit ajelee. Kätilö totes että vajaa 3cm auki, mitä sä täällä teet. Meinas laittaa takas kotiin, mutta lähti sit kuitenkin pepereita hakee... No tuosta vajaa 3cm auki kommentista meni 45 min ja neiti oli sylissä. Ei oltais kotiin ehditty.

mulla tuli supparit 5minuutin välein ja oli helvetin kipeitä. mutta sairaalas todettiin että ei ollu mitää tapahtunut kuitenkaa. jäin yöks sisään kummiski ja laps syntyi sit seuraaana pvänä ennen kolmee.ja tää oli toka laps.
en tajuu miten teki niiiiin kipeetä ne supparit.ja ei silti mitään ollu tapahtunu..

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Onks eka? Paljonko viikkoja? Aika pitkä matka sulla sairaalaan... Itse lähdin kun supparit olivat säännölliset. Sairaalassa sit tuli eka kipeä suppari ja siit vajaa kaks tuntia oli poika sylissä :)

Viikot on 41+0 ja toinen tulossa,eka käynnistettiin joten ei kuitenkaan kokemusta spontaanisti käynnistyvästä..tutulta kyl supparit alkaa vaikuttaa.

Alahan mennä jo :). Mulla supistukset oli kipeitä vasta viimesen tunnin ajan. Mä en olis edes lähtenyt vielä sairaalaan mutta mies pakotti, ja onneksi mentiin, olis tullu muuten matkalle. Onnea matkaan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alahan mennä jo :). Mulla supistukset oli kipeitä vasta viimesen tunnin ajan. Mä en olis edes lähtenyt vielä sairaalaan mutta mies pakotti, ja onneksi mentiin, olis tullu muuten matkalle. Onnea matkaan :flower:

Mulla on kans ollu niin, et jos olisin vasta kestämättömissä kivuissa lähtenyt, niin välille olis tulleet, matkaa myös n. 100 km. Tosin mullakin käynnistetty kolme ekaa ja ainoo, joka itsekseen lähti, alko vesien menolla, sillonkaan en ollu kun tunnin kipeä...

Mulla supistuksen väli oli vielä tunti ennen lapsen syntymää 20 min. ja ihmettelin, että pitääkö lähteä, kun kuitenkin noin harvoin tulee. No onneksi lähdettiin. tiheni se väli sitteen nopeasti...

meikäläisen tapauksessa olisin jo sairaalassa koska kipeimmät supistukset oli ennen ponnistusvaihetta.synnytykset alkoivat säännöllisillä supistuksilla jotka oli siedettäviä mutta ei mitään tuskallisia.

Ainakaan jos ei ole eka niin menisin jo. Ekassa mulle meni tuollaisesta olosta vielä 16 h lapsen syntymään. Tokassa tulikin sitten kiire kun en ollut niin kamalan kipeä ja kun soitin ja kyselin kannattaisko tulla (suopistukset säännöllisiä kuitenkin), sanoivat ettei sulla varmaan mikään kiire vielä ole...

Mie läksin jo hieman aiemmin. Miul oli monena iltana tullu tiheeseen supistuksia muutaman tunnin ajan, mut ne loppui aina siihen, et nukahdin. Yhtenä iltana en sit jaksanu niitä enää ja päätin sinnitellä hereillä. Valvoin sit lähemmäs kahteen asti ja supparit vaan jatku ja jatku, joten herätin miehen ja soitettiin sairaalaan, et kannattaiskohan jo tulla. Matkaa kun oli n. 100km. Lähdettiin sit ajelemaan ja seuraavana aamuna menikin lapsivedet ja sitä seuraavana aamuna syntyi poju.

Yhteistyössä