Oletteko saaneet hääpäivän vuosipäivinä lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cappuccino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus olen saanut ja joskus olen antanut, mitään odotuksia lahjoista ei ole kummallakaan. Eilen oli 11v hääpäivä ja käytiin kesken työpäivän yhdessä lounaalla. Se riitti ainakin mulle.

Vuosia meni että kumpikaan ei toisiaan mitenkään huomioinut ja ei edes sanallisesti mitenkään. Ei hääpäiviä, syntymäpäiviä... jouluna jotain pientä. lopputulos se että kaikki arjessakin vaan ruuhkavuosissa painettiin ja kaikki ihmiset ympärillä ihastelivat meidän "ihanaa täydellistä pikku perhettä". Noh siinä sitten minä petin ensin ja lopulta ukkokin... siitä helvetistä noustiin ja nyt muistamme aina toisiamme merkkipäivinä, ei mitään ihmeellistä, mutta jotain pientä aina. Viimeksi ukko osti ihanat alusvaatteet ja kengät hääpäivälahjaksi ja siitä riitti meille molemmille iloa pitkään :D

Ensimmäisenä hääpäivänämme olimme rahattomia nuoria opiskelijoita ja minä odotin tyttöämme ja voin pahoin 24/7. Mies keräsi itse pihalta päivänkakkaroita minulle ja kävimme ravintolassa syömässä ja haimme jonkun videon ja ison säkin irtokarkkeja. Toisena hääpäivänä olin sitten umpiväsynyt pikkuvauvan äiti ja unohdin itse hääpäivämme kokonaan ja kysyin kun minut yllätettiin nuukumasta sohvalta, että miks sä toit ison kimpun ruusuja? Mies hiukan moitti, että miten kaikista maailman ihmisistä sinä voit unohtaa meidän hääpäivän. En ole sen jälkeen unohtanut, mutten ole kyllä kukkiakaan saanut:) Pikkuvauvan kanssa menimme vaan hesburgeriin, mutta myöhemmin ollaan menty aina ravintolaan. Perinteeksi on siis muodostunut meillä hääpäivänä ravintolassa käynti ja otamme tytön aina mukaan. Ainoastaan 10-vuotishääpäivänämme emme menneet ravintolaan kun järjestimme kavereille juhlat ja silloin ostimme toisillemme lahjat, minä sain kaulakorun. Viime vuonna oli melko onnekasta meille kun pohdimme kumpaan kaupunkiin suuntaamme ravintolaan 8.8. Sanoin miehelle, että mennäänpä vaihteeksi Raumalle kun on niin ihana helleilta ja Porissa on Sonisphere. Jos kukaan muistaa niin Poriin iski silloin Sylvi-trombi, joka vaati kuolonuhrinkin ja paljon loukkaantuneita. Joku alitajuntainen johdatus suojeli siis meitä.

Yhteistyössä