oletteko usein alsti kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli vaan mieleen tosta yhdestä ketjusta?
mä rellottelen illalla suihkun/saunan jälkeen alasti ja useemmiten nukun alasti. mutta jos lapsi on valveilla mulla on yleensä pikkarit jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuli vaan mieleen tosta yhdestä ketjusta?
mä rellottelen illalla suihkun/saunan jälkeen alasti ja useemmiten nukun alasti. mutta jos lapsi on valveilla mulla on yleensä pikkarit jalassa.
siis alasti...

Minä nukun monesti alasti, mutta muuten hengaan koton apikkuhousut jalasta. Siinä vaiheessa kun tiedän ettei sinä päivänä tarte lähtee enää mihinkään, lähtee vaatteet ja suihkun kautta iltaa viettämään :heart:
Pitänee opetella toppia pitämään kun lapsi alkaa jotain tajuta. Vauvanahan on hyvä vaan mahdollisimman paljon ihokontaktissa. Onneks mieskin kulkee alasti :D

En, tulee kylmä eikä meillä ole verhoja joita sais ikkunan eteen. Ei sitä tiedä, kuka tuolla tiellä liikkuu, sieltä on aikast hyvät näkymät tänne sisälle. :whistle: Ikinä en nuku alasti.

Alasti nukutaan silloin kun pienet on vaan kotona. Isompien aikana nakkeillaan vaan saunassa.
Kylmä mulle tulis jos nakkena hilluisin kaiken päivää ja muutenkin vierastan ajatusta että alasti oltais kaiken aikaa :/

Mulla on kaveripariskunta jotka kuuluu nudistiyhdistykseen:) Siellä ollaan sit pe-su vallan alsti ja kaikkien nähden:) Eli pe vaatteet pois ja su takasin vaatteet kun kotiin lähdön aika :)

Yhteistyössä