Oletteko "yrittäneet" vauvasta tiettyä sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Esim. yhdyntöjen ajoituksella tai muilla konsteilla?

Ystäväni nimittäin sanoi että yrittävät nyt tarkoituksella tyttölasta, ovat puuhissa vain kolme-neljä päivää ovista ennen ja laittavat sitten hanat kiinni..mikäpä siinä tietysti, toivottavasti saavat haluamansa!

Onko yritys tuottanut teillä halutun sukupuolen? :D

lapsen sukupuolta ei voi yrittää etukäteen.se riippuu miehen siittiöiden määrästä! onko ihmisillä jäänyt biologian tunnit kun eivät tunnu tietävän että se ei mistää asennoista ja yhdyntäpäivistä tule se sukupuoli vaan siittiöiden määrästä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lapsen sukupuolta ei voi yrittää etukäteen.se riippuu miehen siittiöiden määrästä! onko ihmisillä jäänyt biologian tunnit kun eivät tunnu tietävän että se ei mistää asennoista ja yhdyntäpäivistä tule se sukupuoli vaan siittiöiden määrästä

Miten se siitä MÄÄRÄSTÄ riippuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi nolo.. Sulla ne bilsan tunnit on väliin jääny. Se todellakaan mistään määrästä riipu. :D

Mä oon vaan oikein kovasti toivonut vauvoista tiettyä sukupuolta. Se toimi :D

Kaveri uskoi siihen, että saa tytön jos harrastaa seksiä muutama päivä ennen ovista (ovispäivänä sekstailu kun oli tuonut poikavauvoja jo useamman kappaleen) ja se kyllä toimi. Sattumaako? Ehkä :xmas:

Bilsan kirjassa se oli selitetty niin että poikakromosomisperma on nopeampaa, tyttökromosomisperma elää kauemmin. Eli jos muna on jo irronnut niin silloin poika ehtii siihen tyttöä ennen. Jos sekstaa pari päivää ennen ovispäiviä niin silloin tyttöspermat on vielä hengissä munan irrotessa, ja tyttö voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on näreet:
Bilsan kirjassa se oli selitetty niin että poikakromosomisperma on nopeampaa, tyttökromosomisperma elää kauemmin. Eli jos muna on jo irronnut niin silloin poika ehtii siihen tyttöä ennen. Jos sekstaa pari päivää ennen ovispäiviä niin silloin tyttöspermat on vielä hengissä munan irrotessa, ja tyttö voittaa.

Näin minäkin oon oppinut.

Yhteistyössä