Olettekos ajatelleet, te suihkussa kävijät, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meil tuli sisäsuihku sillon ku olin 12-vuotias sitä ennen lämmitettiin ulkosaunan muuripadassa pesuvetet ja pestiin päät pesuvarissa. Jännä juttu et joskus sitäkin aikaa kaipaa :D

Ei kaipaa, eikö teillä ole mökkiä missä fiilistellä. Ainut mitä siltä ajalta kaipaa on varmaan nämä ihmiset, mummot, papat, äiti ja muut joita ei enää ole.

Meil tuli sisäsuihku sillon ku olin 12-vuotias sitä ennen lämmitettiin ulkosaunan muuripadassa pesuvetet ja pestiin päät pesuvarissa. Jännä juttu et joskus sitäkin aikaa kaipaa :D

Ei kaipaa, eikö teillä ole mökkiä missä fiilistellä. Ainut mitä siltä ajalta kaipaa on varmaan nämä ihmiset, mummot, papat, äiti ja muut joita ei enää ole.

Ei oo. Tai kylhän sitä vois ajatella olevansa mökillä koko ajan täällä maalla peltojen keskellä. Nykyään on pihasaunallakin suihku ja kylpyamme. Muuripadat typeryyksissä joskus poistettiin kokonaan ja puukiuas vaihdettiin sähkökiukaaseen.

no voi että. meillä on vieläkin ulkosauna, jossa muuripata ja siellä peseytyy niin aikuiset kuin lapsetkin. Ei lapsia joka päivä pestä meilläkään, mutta tarvittaessa kyllä.

Jos/kun pesutila on kylmä, niin sitävartenhan sitä lämmintä vettä on, että sillä pestään, ja sitten äkkiä kipitetään muualle lämmittelemään.

Ajattelen :)
Ja muistelen ensimmäisiä 20 elinvuosiani, jolloin meillä oli suihkut vain saunassa, joka siis oli erillisessä rakennuksessa. Oli tooooosi nautintoa kävellä sinne saunalle pakkasella ja pimeällä ja peseytyä kylmässä tilassa. Jos oli illan viimeinen suihkussakävijä niin sai vaan haaveilla lämpimästä vedestä :$

Joten kyllä mä nykyään viihdyn kauan ja huolella lämpimässä suihkussa!

Ai mikä tää pointti oli? Et joku on sanonu että lasten pitäis käydä joka päivä suihkussa? Ei kai kukaan nyt niin usein käy? :o Joka toinen päivä on mun mielestä hyvä.

Yhteistyössä