Oli aivan ihana päivä neidin kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Olin sit neitiä helssaamas hän ku on mumminsa luona hoidossa ja voi veljet oli ihana nähdä pitkästä aikaa.
Katsotaan nyt sit mitä EX meinaa et saako neiti tulla ens viikonlopuks kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:
Siis sun lapsi? =)

Oli varmasti ihana nähdä. :heart:

Juu minun tytär ja voi että oli molemmilla ikävä, eikä ne kyyneleet pysyny pois munkaan silmistä ku neiti jäi sinne ja minä lähdin kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En kyllä keksi mitä tapaamissopimuksen pykälää olisit rikkonut, sen mitä muistan sinun tästä asiasta kertoneen. =)

En mä oo rikkonu, mut josko se EX jossain vaihees kuuntelis tota neitiäki eikä tuijottais vaan niitä oikeuden päätöksen kirjaimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Siis sun lapsi? =)

Oli varmasti ihana nähdä. :heart:

Juu minun tytär ja voi että oli molemmilla ikävä, eikä ne kyyneleet pysyny pois munkaan silmistä ku neiti jäi sinne ja minä lähdin kotiin

Varmasti.

Jospa pian näkisitte taas. =)

1.8 tulee kotiin viimeistään.

En kyllä keksi mitä tapaamissopimuksen pykälää olisit rikkonut, sen mitä muistan sinun tästä asiasta kertoneen. =)

En mä oo rikkonu, mut josko se EX jossain vaihees kuuntelis tota neitiäki eikä tuijottais vaan niitä oikeuden päätöksen kirjaimia.

Sitä tarkoitinkin, että ei pitäisi olla mitään erityistä nokankoputtamista siinä, että kävit tapaamassa tytärtäsi =)

Sitä tarkoitinkin, että ei pitäisi olla mitään erityistä nokankoputtamista siinä, että kävit tapaamassa tytärtäsi =)

Kyllä oli mummillaki silmät kyynelissä hän ku olis halunnu et neiti olis saanu tulla kotiin, mut ei hän voi asialle mitään :(

Yhteistyössä