Oli APINA MLL hoitaja,argh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
:kieh: :kieh:
Eikös niiden pidä tehdä tavallaan kuten mä haluan jos mä kerta maksan?

tänään tuli semmonen ihme naikkonen mua vanhempi joku..no sanoin et jos menis noitten kanssa ulos kun ne käy ylikierroksilla aina aamupalan jälkeen(10 aikaa tuli)mulla oli tarkotus et siivoon..no ne meni ulos ni about 10min tullaan takas et sie on itikoita et se nainen ei voi olla siellä,annoin myrkkyä et hiekkalaatikolla pystyy oleen..menee taas joku vartti et sie on liian kuuma ynnä muuta.eli pihalla se ei suostunut oleen ja mitä hittoo mä teen sellasella ihmisellä jonka piti nimenomaan tulla kattoon muksuja et mä saan pestä lattiat ja viedä matot yms..
sanoinkin et ei tässä sit mitään ole.heillä on minimi 3 tuntia et hänen on oltava se.mä oikeesti hiillyin :ashamed: annoin sille kolmen tunnin rahat ja käskin mennä tiehensä..nyt jäi vaan harmittaan et pitäiskö soittaa ja kysyä et joudunko maksaan sellaisesta mitä en saa?

No johan on ollut :o kyllä mäkin olettaisin et jos lapsenvahdin saan niin se on lapsia varten ja joutaa sitten istua siellä hiekkalaatikon reunalla niitä lapsia katsomassa. Oisit kysynyt et pesetkö mieluummin lattiat ja tamppaat matot?

TOTTAKAI soitat sinne ja kerrot miten asia on. Sitä varten ne on että ovat avuksi, eivätkä inise omia asioitaan...itikat ja muut, voi helvetti :kieh: soita nyt ihmeessä ja valita, tiedä miten monessa paikassa vaan lusmuillut.

Ite en ois todellakaan maksanut tollaselle hienohelmalle senttiäkään lapsien kanssa ulkoilusta kun eihän se edes lapsien kanssa ulkoillut!Ei tarvi ihmetellä miksi ne hoitajat noin käyttäytyy kun jotkut typerykset kerran niille tuosta käytöksestä vielä menee maksamaan :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mutta miksi sä maksoit vaikka et saanut maksullesi vastinetta...??

Tyhmä kun olin :xmas: .Ja se rupes nariseen niistä minimi jutuistaan ja nostaan äläkkään ni viittiny lasten aikana ruveta sanoon takasin :snotty: sain sen ovesta pihalle.
Mä soitan sinne huomenna ja kysyn tosta.noi kuitenkin nätisti hiekkiksellä leikkii et ei tarvi kun vieres istua ja ihmetellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mutta miksi sä maksoit vaikka et saanut maksullesi vastinetta...??

Tyhmä kun olin :xmas: .Ja se rupes nariseen niistä minimi jutuistaan ja nostaan äläkkään ni viittiny lasten aikana ruveta sanoon takasin :snotty: sain sen ovesta pihalle.
Mä soitan sinne huomenna ja kysyn tosta.noi kuitenkin nätisti hiekkiksellä leikkii et ei tarvi kun vieres istua ja ihmetellä.

No voi ei!
kuulostaa kyllä aika erikoiselta kun alkaa vaatia maksua vaikkei suostu tekemään mitä pyydetään eli lapsia vahtimaan.
Kyllä sinä rahasi varmasti takaisin saat, uskon minä.
Tuskin MLL halua mainettaan tahrata hoitajan huonon käytöksen tähden.

Olitko sopinu et hoitaja on nimeenomaan ulkona lasten kanssa vai vaan lasten kanssa?

Ihan vaan tuli tollanen mieleen jos sinne soitat tästä henkilöstä.

Mulla itellä on MLL hoitajista vaan hyviä kokemuksia, mut mä en oo määränny heitä koskaan tekemään mitään lapsen kans vaan sen he ovat päättäneet ihan itse mitä tekevät.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Olitko sopinu et hoitaja on nimeenomaan ulkona lasten kanssa vai vaan lasten kanssa?

Mulla itellä on MLL hoitajista vaan hyviä kokemuksia, mut mä en oo määränny heitä koskaan tekemään mitään lapsen kans vaan sen he ovat päättäneet ihan itse mitä tekevät.

kerkesin pihalle kirjaan lähtee ilttiksen laittoon,mutta siis
Sanoin sille jolle soitin sinne että siivouksen ajaksi ulos että sit käyn kaupassa.Soittelen sinne kuitenkin huomenna ja sanon et olis kiva jos olis edes ollu sen tunnin edes pihalla tuossa ei ollu ku 20 minsaa..
ja joku kyseli hintaa niin rapiat 37 erkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

kerkesin pihalle kirjaan lähtee ilttiksen laittoon,mutta siis
Sanoin sille jolle soitin sinne että siivouksen ajaksi ulos että sit käyn kaupassa.Soittelen sinne kuitenkin huomenna ja sanon et olis kiva jos olis edes ollu sen tunnin edes pihalla tuossa ei ollu ku 20 minsaa..
ja joku kyseli hintaa niin rapiat 37 erkkiä.

Siis hä?!?! Minimiaika on se kaksi tuntia ja maksu on 6,20, paitsi pääkaupunkiseudulla 8,20. Miten olet maksanut kolmesta tunnista 37 euroa?

Yhteistyössä