Oli pakko tulla kertomaan...(viitaten aiempaan keskusteluun)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/t996992#m10250015

Kun tuolla joku kyseli et miten meidän poika voi. No tuon viestin kirjoittamisesta meni aikaa noin puol tuntia ni oltiin jo menossa Lastenklinikalle. Siellä ottivat heti eristykseen ja samon tein tippa pään kautta sisään. Kokeita otettiin ja sitten meidät siirrettiin osastolle. Seuraavan päivän lääkäri kierrolla lääkäri sanoi, etä oli jo tosi pahasti kerinnyt kuivua. Kädet ja jalat oli ihan jääkylmät ja siniset. Ei enää edes poika pysynyt hereillä.
Just tultiin kotiin ja Rotavirushan tuolla pojalla on. Nyt vaan toivotaan ettei se tuolle isommalle lapselle tule, eikä meille vanhemmille. Vieläkin on kova ripuli, mut oksentelu ja kuume ovat poissa.
Nyt sitten olemme lapsiperheistä eristyksissä niin kauan, kunnes ripulointi loppuu.
Oli tosi rankaa itsekkin olla siellä, vaikka tiesi että poika oli hyvissä käsissä. Olin itse siellä kans yötä.

Nyt odotellaan parantumista. :)

Huh! Mutta hyvä kun pieni pääsi hoitoon, eiköhän se siitä. :)
Toi on kyl kurja tauti, mä täällä pidän peukkuja, ettei meidän 8kk sairastu, minä ja esikoinen ollaan oltu kipeenä...

Kiitos kiitos!
Ja RouvaHeinonen, eiköhän me vielä keritä temmeltää puvulla! :)
Olis tuo tauti jo varmaan meihin tullut, kun luin että itämisaika olis 2 vuorokautta.
Ja se lääkäri sanoi et ei se aikuisilla ole niin yleistä, et voi olla vaan pelkkiä vatsan väänteitä.
Vanhempi poika on muuten ollut siinä rotavirusrokotetutkimuksessa, mut sitä en tiedä kumman rokotteen se sai. :)

Uusimmat

Yhteistyössä