Oli sit Sampo pankin tädillä ollu vaikee päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
käytiin maksamassa kaikki lainat pois. reaalisaldo oli maksettu ja täti rupes vielä lisää rahaa pyytämään, selitti ummet ja lammet vaikka mitä. jos ei mies olis ollu tarkkana ni mie hölmö tietysti olisin maksanut vaikka saapa puolella oltiin.

selitti vaikka kuinka monesti ettei pankkien välinen maksuliikenne kulje päivässä, vaan kolmessa. mie yritin siihen väliin että joo mutku mie siirryin pankin sivuilta toiselle heti kun olin siirtänyt rahaa ja ne näky välittömästi niin jankkas ainakin 5 minuuttia ettei se ole mahdollista! sanoin jo et anna olla ja tee sitä laina-asiaa nyt ni eiku jankkas vaan vielä

enpä kyllä sampo pankkiin astu jalallanikaan enää.

onko kellään muita "kivoja" pankki kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa samposta minulla - mutta jos se vetikin nureeksi sen vuoksi että maksoit kaikki lainasi pois eli olit huono aasiakas .

toivotavasti en aasiakas. ei kai se keltään pois ole jos joku lainansa pois maksaa? sitä paitsi minusta kyse oli jopa ammattitaidosta, jos nimittäin pöljempiki tajuaa ettei tarvi maksaa enää mut pankin täti sitä maksua pyytää...?

En tiedä mikä "hankala asiakas" olet, mutta pankkien välinen maksuliikenne ei todella toimi heti. Jos siirrät Sampon tilitä toiselle, niin se näkyy saman tien. Sammosta esim Nordeaan ei todella näy kuin seuraavana pankkipäivänä.

kyllä on sattunut sellaista minulle viimeksi tällä viikolla että olin huono aasiakas kun kävin kysymään myyjältä että onkos teillä erästä tuotetta. Kysyin myyjältä A joka ei tiennyt ja kääntyi myyjän B puoleen. Molemmat seisoivat toimettomina siinä vierekkäin. Siksi rohkeninkin mennä kysymään kun tuli hiljainen hetki myyjille.
Myyjä B tuntui oikein suuttuvan kovasti. En tiedä miksi, mutta tuli sellainen olo, että tein suuren virheen kun kävin kysymään tuotetta jota ei sitten sortimentissa ollut...

Ei siis pankissa tämä, ohi aiheen on. MuttA JUurikin on ammattitaidon puutetta alkaa vänkäämään tai näyttää suuttumuksensa aasiakkaalle mielestäni nämä tapaukset. Luulisi tietenkin, että tuo eräiden aasiakaspalvelijoiden asenne hiukan olisi parantunut kun on nykyisin niin helppo päästä mustalle listalle ja julkisuuteen huonosta palvelusta netin kautta. Mutta ei. Aasiakkaita olemme ja aasiakkaina pysymme?

Yhteistyössä