oli tyttö kyllä haltioissaan kun sai 20e rahaa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
oltiin hautajaisissa viikko sitten sitten muistotilaisuudessa oli setäni thaimaalainen nais ystävä mukana joka on nähnyt tyttöni kun on ollut 1v eli tyttö ei tästä mitään muista huhuili siellä tyttöä ja kivalla äänteellä huhuili tytön nimeä ja pyysi syliin.
no tyttöähän jännitti ihan hirveesti lopulta sitten tämä ehdotti että saa 20e jos antaa hälle pusun hetken siinä empi mutta anto pusun ja sai 20e voi sitä kun silmät oikein kiilu no tämäpä viä sanoi et sat toisen 20e jos käyt pussaamassa setää mutta se olikin sit liian pelottavaa ja juoksi rahojen kans karkuun =)
no nyt on 20e säästössä ensimmäiset rahat mitä on saanut =) niin ja ikää tytöllä "kohta"6v

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ihan asian vierestä, mutta musta on outoa, että hautajaisissa toisilla on hauskaa ja toiset suree. Olen aina ihmetellyt sitä.

ei se koko aikaa hauskaa ollutkan kyllä siinä itkettiin moneen otteeseen että kirkossa että muistotilaisuudessa.

Ihan asian vierestä, mutta musta on outoa, että hautajaisissa toisilla on hauskaa ja toiset suree. Olen aina ihmetellyt sitä.

no ainakaan kuusivuotiaita lapsia ei voi vaatia olemaan siellä haudanvakavana. Toisaalta usein hautajaiset voi olla myös helpottava tapahtuma, jos vaikka vainaja on vuosikausia kitunut taudissa ja "vihdoin" päässyt kärsimyksistään. Silloin sukukin on yllättävän helpottunutta hänen puolestaan. se suru siellä kuitenkin usein tulee ikävästä jota tätä henkilöä koshtaan tunnetaan. Mutta kyllä meillä on hautajaisissa juteltu tavallisiakin asioita tuttujen kanssa, joita muuten harvoin näkee. ja osataan myös hymyillä hautajaisissa, vaikka siellä myös joka kerta itketään. Elämän täytyy kuitenkin jatkua :) Se ei silti tarkoita että ei kunnioittaisi vainajaa. Juu off topic :ashamed:

Ihan asian vierestä, mutta musta on outoa, että hautajaisissa toisilla on hauskaa ja toiset suree. Olen aina ihmetellyt sitä.[/quote
Menee vähän ot
Mutta meillä Mummuni toivoi kunnon hautajaisia. Musikaalinen suku soitti ja lauloi muistotilaisuudessa ja pitopalvelun väki katsoi ihmeissään. Lopuksi vainajan lapset lähtivät vanhaan kotiinsa saunomaan, ryyppäämään ja muistelemaan äitiään. Luulen, että mummukka katsoi ylhäältä ja hymyili.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menee vähän ot
Mutta meillä Mummuni toivoi kunnon hautajaisia. Musikaalinen suku soitti ja lauloi muistotilaisuudessa ja pitopalvelun väki katsoi ihmeissään. Lopuksi vainajan lapset lähtivät vanhaan kotiinsa saunomaan, ryyppäämään ja muistelemaan äitiään. Luulen, että mummukka katsoi ylhäältä ja hymyili.

Se on eri asia, jos koko porukalla on sama tunnelma, eihän siinä mitään pahaa ole. Mutta minua hämmentää se, että toiset on pois raiteiltaan, kun itkevät niin kauheasti, ja toiset taas nauravat itsensä ihan kipeäksi. Se ristiriita on omituinen.

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:

no ainakaan kuusivuotiaita lapsia ei voi vaatia olemaan siellä haudanvakavana. Toisaalta usein hautajaiset voi olla myös helpottava tapahtuma, jos vaikka vainaja on vuosikausia kitunut taudissa ja "vihdoin" päässyt kärsimyksistään. Silloin sukukin on yllättävän helpottunutta hänen puolestaan. se suru siellä kuitenkin usein tulee ikävästä jota tätä henkilöä koshtaan tunnetaan. Mutta kyllä meillä on hautajaisissa juteltu tavallisiakin asioita tuttujen kanssa, joita muuten harvoin näkee. ja osataan myös hymyillä hautajaisissa, vaikka siellä myös joka kerta itketään. Elämän täytyy kuitenkin jatkua :) Se ei silti tarkoita että ei kunnioittaisi vainajaa. Juu off topic :ashamed:

Ei minusta vainajaa tarvitse kunnioittaa, sehän on kuollut. Minä ajattelin ihan pelkästään hautajaisvieraiden tunteiden kunnioittamista. Tuntui itsestä pahalta, kun niissä hautajaisissa, joissa olen ollut, kun toiset nauroi ja puhui viikonloppupippaloista, kun itse ikävöi, kaipasi, suri ja kärsi. Ja lapset nyt on lapsia, en todellakaan tarkoittanut, että niitä voisi tai pitäisi saada "hautajaistunnelmaan".

Yhteistyössä