Oli tyttö tai poikalapsi, loppujen lopuksi, miten me voidaan tietää ketä ne kuksii ja koska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija

Vieras

Tosta minijutusta tuli mieleen, että "tiedetään" että miniä on horo, mutta oma lapsi EI ole horo. (toki siellä vissiin pojat saakin kuksia ihan mennen tullen ja poikittain olematta horoja).

Mutta siis esim mun siskon oli kyllä aikamoinen jakotapaus nuorena, eikä vanhempani ikinä siitä tienneet. Ni entä jos mä oisin poika, ja tuonut himaan tytön, jolla olisi taustalla useampi seksikokemus ja vanhempani kuulisivat siitä huhua... Ni sit se mun kumppani ois autom horo, vaan EEEEEIII omat lapset EEEII.

Ollaanko me oikeesti vanhempina niin sinisilmäisiä, ettei omasta lapsesta ajatella pahaa? No, itse en kyllä ketään nimittelisi horoksi vaan seksikokemustan takia, mutta muuten.

kyllä mä tiedän että jossain vaiheessa mennään pidemmälle.toivon osaltani että olisin vaan tarpeeksi hyvin osannu kertoa seksi asioista. Uusimmassa suosikissa olikin juttua ja yhes luettiin. (ja ekin palsta herättää hilpeyttäkin ) jos se olikaan ton niminen

Vähän tuohon ajatteluun vaikuttaa se miten itseään on kohdeltu. Minä itse olen sitä mieltä, että tärkeintä on suojautua taudeilta ja raskauksilta tuossa iässä.

Totta.
Aloitin seksielämäni 15-vuotiaana ja mieheni tapasin 20-vuotiaana. Tähän väliin mahtui monia seurustelu- ja seksikumppaneita eikä vanhemmillani ollut (eikä ole vieläkään) tietoa asioista (ja miksi pitäisikään olla?). En minä itseäni horoksi laske enkä laske muitakaan, joilla on ollut enemmän, kuin 5 seksikumppania.

Uskon, että en olisi naimisissa ja kolmen lapsen äiti ilman noita kokeilujani.

jos on tapaus sellainen et oma lapsi seurustelee jonkun kanssa, joka pettää ja jää kiinni tms niin pitäiskö se sit vaan hyväksyä?

eli riippuu ihan siitä mistä asiasta puhutaan..

kyllä se vanhempiakin satuttaa jos lasta joku satuttaa, toki pitäisi olla aikuinen, mut minkäs sitä tunteilleen voi.

seksikokemukset sinänsä ei mun mielestä tee kenestäkään horoa, enkä tuota nimitystä kenestäkään käyttäisi, mut toisen pettäminen on väärin..

Mutta kuka voi sanoa tuntematonta teinityttöä horoksi sen perusteella, että tämä pukeutuu kesähelteellä minihameeseen? Onko "aikuisemmat" naiset vaan yksinkertaisesti niin kateellisia, että pitää nättejä, hoikkia teinejä alkaa haukkumaan ulkonäön perusteella?

Yhteistyössä