Oliko jonkun teidän poika tänään kateissa Skanssissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinekeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heinekeeni

Aktiivinen jäsen
11.10.2007
2 493
0
36
Näin tänään ostoskeskuksessa pienen itkuisen pojan joka harhaili ympäriinsä. Menin jututtamaan poikaa, mutta poika oli ehkä kuulo- tai puhevammainen koska hän ei sanonut muuta kuin "mama mama.." ja hänellä oli joku laite korvassa.

Menimme yhdessä infopisteeseen ja pyysimme kuuluttamaan että 3-vuotias poika etsii äitiään (poika näytti kolmea sormea kun kysyin ikää ja näytin itse eri sormimääriä ). Pian äiti tulikin hakemaan poikaa ja niin onnellisesti päättyi tämä tarina :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ja tän jutun tarkoitus oli?
Jos niin kovasti kiinnosti niin mikset kysynyt äidiltä että olet plussalainen?

Jutun tarkoitus oli mainostaa omaa oivallisuuttani. Tai sitten vaan halusin tietää oliko kyseessä joku tuttu täältä kun en skanssissa päässyt jutulle äidin kanssa. Kun poika näki äitinsä tulevan, hän juoksi tämän syliin itkemään ja minä jatkoin shoppailua.

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ja tän jutun tarkoitus oli?
Jos niin kovasti kiinnosti niin mikset kysynyt äidiltä että olet plussalainen?

Jutun tarkoitus oli mainostaa omaa oivallisuuttani. Tai sitten vaan halusin tietää oliko kyseessä joku tuttu täältä kun en skanssissa päässyt jutulle äidin kanssa. Kun poika näki äitinsä tulevan, hän juoksi tämän syliin itkemään ja minä jatkoin shoppailua.

:D

Itseä kerran kyllä ärsytti kun kaupassa kuulutettiin sen ja sen näköisen lapsen kadonneen. Katselin ympärilleni ja huomasin että juuri sellainen lapsi näytti seuraavan meitä (omia lapsia), eikä aikuista lähettyvillä.
No, läksin viemään lasta infopisteeseen, kun yksi myyjä huomasi meidät ja suorastaan kaappasi lapsen tylysti ja vei sen itse. Sinällään ok, mutta jäi olo että halusi kunnian kun hän vie lapsen. Oltiin meinaan jo melkein infopisteessä ja omat lapse odottivat innoissaan että tuo lapsi pääsee taas äitinsä luo ja ilostuu. Niin me sitten jäätiin kuin nalli kalliolle.