oliko keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Tuli verta paljon ja siinä oli paljon hyytymiä ja semmosia palasia :( Kävin sitten kaks päivää myöhemmin lääkärissä ja eivät oikeen osanneet sanoa mikä se oli. Niin olisiko se voint olla keskenmeno, vaikka sitä lääkärissä ei olisi huomattu? minulla oli iis tälläinen tilaanne että söin pillereitä ja unohdin otta pillerin. Sen jälkeen sitten alkoi raskausoireet mutta en kerennyt tehdä testiä. Olen kuitenkin aika sata varma että olin raskaana, joka sitten meni kesken. mutta en tiedä...

Saatoi hyvinkin olla. Minulle kävi sammalla lailla, olen yhden km kokenut, raskausviikko 9 joten tiesin miltä tuntuu. Sattuiko, ehkä vähän aaltoilevasti, alavatsaan/-selkään? Ensin niukempi vuoto, sitten erittäin runsaasti jonkin aikaa ja koko homma parissa päivässä ohi? Älä murehdi, niitä km tapahtuu koko ajan naisille ja useimmiten naiset eivät sitä edes ymmärrä, luulevat vaain hieman runsaammiksi menkoiksi. Älä murehdi, luonto hoiti asian jos kyseessä oli km. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, mutta seuraa kuitenkin tilannetta, esim. tulehduksen varalta. Sen tunnistaa erittäin pahasta hajusta, et voi missata. Jaksamista ja tsemppiä!

Yhteistyössä