Oliko mulla eilen joku mahatauti, vai voiko tällainen johtua vaan luumujen syömisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Söin eilen sellaisia kuivattuja luumuja aika paljon, ehkä 1.5 dl. Olen kyllä syönyt niitä ennenkin eikä ole tullut mitään, kun tykkään niitten mausta.
Nyt kyllä join kylmää vissyäkin vielä päälle varmaan litran verran.
Illalla sitten alkoi älytön kurina ja lorina mahassa, vähän ajan kuluttua alkoi ihan vesiripuli jota kesti pitkälle yöhön. Oikeastaan niin pahana, etten voinut poistua vessasta ollenkaan.
Mahaan ei sattunut yhtään, ei oksettanut, paska vaan lensi ihan vetenä.
Olisin kyllä ajatellut ilman muuta että se johtuis niistä luumuista, jos en olisi ennenkin syönyt niitä.
Onko tällaista mahatautia olemassa, että on vaan ripulilla eikä mitään muita oireita?

Aivan varmasti johtui luumuista. Muistan itse aikuisiällä paskoneeni housuihinkin luumujen vuoksi ja ihan vesiripulille siitä menee. 1,5dl on tosi iso määrä.

[QUOTE="vieras";28434357]Aivan varmasti johtui luumuista. Muistan itse aikuisiällä paskoneeni housuihinkin luumujen vuoksi ja ihan vesiripulille siitä menee. 1,5dl on tosi iso määrä.[/QUOTE]
Ja laksatiivisten aineiden pitoisuus voi tietysti vaihdella luumuissa eli jos on niitä ennen syönyt, niin se ei tarkoita mitään.

Mulla tuli samanlainen ripuli luumuista muutanma vuosi sitten... Aivan koko ajan sain istua pytyllä, ja olin siihen päälle 1 vrk petipotilaana. En oo sen jälkeen uskaltanut luumuja syödä :(

Yhteistyössä