Oliko nyt vähän outoa käytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu tälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu tälläistä

Vieras
Pidettiin lapselle synttärit ja anoppi istui sitten koko juhlat sohvannurkassa, kahvit joi, mutta palasi sitten taas paikoilleen. Ei puhunut minulle saati synttärisankarille yhtään mitään. Ei edes tervehtinyt sankaria. Lähtiessään heipat sanoi ja tullessaan heit. Itse hieman kummastelin kyllä. Lapseni on vähän ujo, mutta lämpenee kyllä kun tarpeeksi yrittää. Ilmeisesti anoppi sitten on jotenkin loukkaantunut, kun lapsi ujostelee häntä..

Kävitkö itse jututtamassa anoppiasi? Hänellä oli varmasti syynsä toimia niinkuin toimi.

Siinä oli muitakin vieraita ja itse hääräsin keittiössäkin kuitenkin, että en nyt sitten ehtinyt paneutumaan hänen päivän mielialaansa sen enempää. Tuosta masentuneisuudesta, niin joo, epäilen että jotain sellaista voi vähän olla. Mielestäni voisi kyllä jättää tulematta juhliin, jos on noin huono päivä.

[QUOTE="mä";24481083]Oli outoa käytöstä, sinulta. Näet, että ihmisellä on jokin vialla, etkä vaivaudu edes kysymään mikä.[/QUOTE]

Ei ollut ensimmäinen kerta kun toimii noin. Luultavasti oli vaan huono päivä. Ja jos tulee lapsen synttäreille, niin ei voi olettaa että juhlien emäntä pitää terapiaistuntoa. Olisi voinut soittaa ja sanoa ettei tule niin olisin voinut tarjoutua tarjoamaan teet ja sympatiat sitten myöhemmin.

[QUOTE="a p";24480954]Siinä oli muitakin vieraita ja itse hääräsin keittiössäkin kuitenkin, että en nyt sitten ehtinyt paneutumaan hänen päivän mielialaansa sen enempää. Tuosta masentuneisuudesta, niin joo, epäilen että jotain sellaista voi vähän olla. Mielestäni voisi kyllä jättää tulematta juhliin, jos on noin huono päivä.[/QUOTE]
Harva neuvoo ehkä-masentunutta vaan pysymään kotonaan

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24481092:
no miten yleensä toimii. ette taida olla kovin läheisiä keskenänne.

Vähän kaksijakoinen persoona. Joko on yltiöiloinen ja seurallinen tai sitten mököttää jossain nurkassa. Emme ole kovin läheisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;24481116:
Harva neuvoo ehkä-masentunutta vaan pysymään kotonaan

Harva haluaa lapsen synttärjuhliin jonkun mököttämään huoneen nurkkaan. Kuten jo sanoin, olisin tarjoutunut kyllä tarjoamaan teet ja sympatiat myöhemmin, mutta juhlien emäntänä en voinut sitä tehdä. Mielestäni on epäkohteliasta mennä lapsen juhliin mököttämään ja outoa olisi jos aikuista joutuu lapsen juhlissa lohduttelemaan. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.

[QUOTE="a p";24481118]Vähän kaksijakoinen persoona. Joko on yltiöiloinen ja seurallinen tai sitten mököttää jossain nurkassa. Emme ole kovin läheisiä.[/QUOTE]

No eihän käytös sitten edes ollut outoa. Kyllä vähemmänkin iloisina päivinä pitää ihmisellä olla oikeus olemassaoloon.

[QUOTE="a p";24480954]Siinä oli muitakin vieraita ja itse hääräsin keittiössäkin kuitenkin, että en nyt sitten ehtinyt paneutumaan hänen päivän mielialaansa sen enempää. Tuosta masentuneisuudesta, niin joo, epäilen että jotain sellaista voi vähän olla. Mielestäni voisi kyllä jättää tulematta juhliin, jos on noin huono päivä.[/QUOTE]

tuskin sekään olisi kelvannut sulle.
jos oikeesti on masennusta niin et arvaakkaan kuinka paljon on vaatinut että se edes tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24481198:
tuskin sekään olisi kelvannut sulle.
jos oikeesti on masennusta niin et arvaakkaan kuinka paljon on vaatinut että se edes tuli.

Kyllähän tuo omissa menoissaan juoksee, että ei luulisi olevan ongelma poistua kotoa. Ihan töissä käyvä ihminen ja aktiivinen harrastaja jne. Tapana vaan takertua huonoon fiilikseen joka voi tulla esim. siitä, että miehensä ei ole imuroinut.

No ei sitten edelleenkään tullut mieleen kysyä anopilta mikä on, vaan arvaillaan täällä. Odotahan niin kiillotan kristallipalloni, josko sieltä löytyisi vastaus.

[QUOTE="a p";24481226]Kyllähän tuo omissa menoissaan juoksee, että ei luulisi olevan ongelma poistua kotoa. Ihan töissä käyvä ihminen ja aktiivinen harrastaja jne. Tapana vaan takertua huonoon fiilikseen joka voi tulla esim. siitä, että miehensä ei ole imuroinut.[/QUOTE]

ei se varmaan sitten viihdy teillä, tai tunsin olonsa ulkopuoliseksi.

minusta hyvä että tuli kuitenkin paikalle ja kävi kakkua syömässä. Lapselle tärkeää että oli paikalla vaikkei niin paljoa tullutkaan seurusteltua! Ajattele kuinka ikävää lapselle ettei mummi oliskaan tullut juhliin!

Yhteistyössä