Oliko sinulla täysin erilainen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeesiä

Vieras
raskausaika tokasta mukulasta verrattuna ekaan?

Tai että oliko sinulla alkumetrit (rv.4-rv.7) melkein tai täysin oireettomia? Entä oliko sinulla sitä että lämmöt olivat normitasolla eivätkö nousseet? Tyyliin 36,1-36,3 astetta.

Välillä sitä on alkanut taas "hohkaamaan", että mitäs jos????? Vaikka tiedänkin, että ei se tärppi voi olla mitenkään mahdollista. Tosin sitä olen tässä toki ihmetellyt kun välillä tuntuu, että rinnat ovat normaalia isommat (ei paljon mutta hieman). On tässä ollut myös jonkin verran viluista olotilaa ja väsymystä. Alamahaa ei toisin nipistele millään lailla eikä lämmöt ole noussett.

Ensimmäinen raskaus oli täysin oireeton. Olin lähdössä ulkomaan matkalle ja testasin varmuuden vuoksi ennen lähtöä - positiivinen oli ja viikkoja 8+. Epäsäännöllinen kierto, joten siitäkään en osannut aavistella (olin 17v.)

Toinen raskaus oli myös lähes oireeton, mitä pientä etomista aamuisin. Korjaantui heti, kun sai syötävää. Loppu raskaus meni myös kuin tanssi, olin elinvoimainen eikä missään vaiheessa mihinkään kolottantu. Raskaus kestikin rv42, mutta se ei fyysisesti rasittanut.

Kolmas raskaus oli samanmoinen alkuun kuin toinenkin. Etomista ja ääretöntä väsymystä.

Neljäs raskaus oli kamala, se kaikista pahin. Oksentelin jo ennen positiivista (pos. tein rv5). Oksentelin päivittäin viikolle 16. Silloin tällöin oksennus tuli aina viikolla 25. asti. Sen jälkeen oli kamalat pahoinvoinnit, öisin heräsin kun oli pakko olla pysty asennossa tai muuten olis laatta lentänyt. Voin todella pahoin, mikään ei pysynyt sisällä ja olo oli kamala, tukala. En pystynyt kävelemään, olin todella huonossa kunnossa. Ja tätä kesti koko raskauden, sinne 42 viikolle asti.

Viidennen raskauden alku oli muuten ihan ok, kamala närästys vaivasi.

Kuudennessa samoin, ruokatorvi tulessa ja väsymystä. Ei muuta.

Yhteistyössä