Oliko sinusta ikävää, kun raskausaikana ei voinut juoda alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulla raskausaikana tehnyt yhtään mieli, mutta imetys aikana olisi tehnyt. Tai siis olenhan mä imetysaikana toisinaan käynyt bilettämässä ja juonutkin, mutta alkuun on aina mennyt monta kuukautta ennenkuin olen uskaltanut lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mäkin olen juonu niitä alkoholittomia. Mut ei ne ihan sama asia oo :/ Bilehumussa tulee kyllä käytyä raskaanakin :D Harva se viikonloppu napotan baarissa ja karaokee laulamassa. Nyt vielä kun pystyy ;)

Kuin myös menojalkaa vipattaa (rv 25) ja välillä tulee semmonenkin haiku kunnon perskännien & tupakan perään että...

Mutta lopputulosta ajatellen tämän kestää oikein mielellään. Lohduttaudun ajatuksella että synnytyksen jälkeen olen "vapaa" vetämään kunnon kännit vaikka heti jos siltä tuntuu, mut luultavasti on muut jutut siinä kohtaa mielessä :D

Ei tehnyt yhtään tiukkaa. Jos halusi sen huurteisen saunan jälkeen tai punkkua ruuan kanssa, niin alkoholittomia versioita on pilvin pimein! Eli mistään en kokenut jääneeni paitsi. Sitä holitonta olutta ja siideriä menikin kyllä tölkkikaupalla B)

Ei ongelmia siitä, että haluais juoda alkoholia mutta pahin puute oli kun ei voinut syödä juustoja! Jos mies vieressä juo punaviiniä ja syö juustoja kuolaa kieli pitkällä sen brien ja vuohenjuuston perään!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailia:
Ei ongelmia siitä, että haluais juoda alkoholia mutta pahin puute oli kun ei voinut syödä juustoja! Jos mies vieressä juo punaviiniä ja syö juustoja kuolaa kieli pitkällä sen brien ja vuohenjuuston perään!

No onpa sulla hieno mies että tulee oikein siihen sun nokkas eteen vetämään safkaa joka on kiellettyä raskausaikana ja jota sä tahtoisit syödä.

Yhteistyössä