Oliko tää tyhmä syy häipyä panon luota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras nainen

Vieras
Hommailtiin ja oltiin käymässä nukkumaan kun tää pano huomasi että lakanat kostui mun jäljiltä. Alkoi nauraa ja sanoi ettei ne toisen panon jäljiltä olleet märät. Kysyin puolivitsinä että kai tää mies oli vaihtanut lakanat edelisen jäljiltä. Mies nauroi ettei ala joka päivä lakanoita vaihtamaan. Lähdin menemään enkä vastannut sen puheluihin... Olinko ihan typerä?

Hommailtiin ja oltiin käymässä nukkumaan kun tää pano huomasi että lakanat kostui mun jäljiltä. Alkoi nauraa ja sanoi ettei ne toisen panon jäljiltä olleet märät. Kysyin puolivitsinä että kai tää mies oli vaihtanut lakanat edelisen jäljiltä. Mies nauroi ettei ala joka päivä lakanoita vaihtamaan. Lähdin menemään enkä vastannut sen puheluihin... Olinko ihan typerä?

Et.

Joo ihan oikein teit. Itse ainakin odotan, että satunnaisen panon sängystä löytyy vastapestyt ja mieluiten vielä silitetyt vuodevaatteet. Ties mitä tauteja lakanoista voi tarttua.

31v. Siis se mies on 31v.

Joo okein teit että lähdit, säälittävältä ja lapselliselta kundilta kuulostaa. Ei siinä, tuollainen käytös on moukkamaista minkä ikäiseltä tahansa. Sen kyllä ymmärrän toisaalta, että jos niitä panoja miehen luona useinkin käy niin ei varmaan jaksa lakanoita vaihdella joka välissä, mutta että kommentoi tuolla tavalla, että edellinen ei kastellut lakanaa..huoh.

Sen kyllä ymmärrän toisaalta, että jos niitä panoja miehen luona useinkin käy niin ei varmaan jaksa lakanoita vaihdella joka välissä, mutta että kommentoi tuolla tavalla, että edellinen ei kastellut lakanaa..huoh.

Huh, suako ei haittais kiehnätä jonkun muun ruumiineritteissä (vaikkakin kuivuneissa sellaisissa)?
En mäkään ton kaverin lakanoihin ois toista kertaa eksynyt.

Kuumimmat

Yhteistyössä