V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan se, onhan se. Meillä mies ei ainakaan suostu yksin olemaan lasten kanssa kovin äkkiä. Eilen hoiti, kun tein vähän puutarhahommia, olivat kyllä pihalla hekin.
Se on jännä miten miehet usein kuvittelevat että ei se äidille ole niin kovin rankkaa, vain isilleMieheni eilen sanoi että "oli niin rankka päivä" jne. Sanoin että kyllä minä sen tiedän. Olen ollut 4 ½ vuotta lasten kanssa kotona ( tosin siinä välissä tein töitä kotoa käsin, lapset olivat silloinkin kotona ). Mieheni mielestä minä olen siihen jo tottunut eikä se sen takia ( muka ) tunnu missään
![]()
ja se on myös kovin jännä juttu että miksi ne miehet saa olla nuutuneita ja äkäsiä sen jälkeen kun ovat YHDEN PÄIVÄN hoitaneet OMIA lapsiaan! :attn:
mutta nainen ei tietenkään saa olla.![]()
Hei mä luulen, että jos se hoitovastuun ottaminen olis säännöllisempää, ei väsymyskään olisi niin suurta. Kyllähän se väsyttää kaikin tavoin jos on ihan erilainen päivä kuin muina päivinä. Mutta kun siihen tottuu, niin asiat alkavat sujua omalla painollaan.
Mä aina muistelen niitä teinikesiä, jolloin olin jossain perheissä lapsenlikkana. Eka viikko oli ihan kamalaa, sitten siihen tottui kun rutiinit loksahteli paikoilleen.
Tosin: mitenhän sitä voi itselleen mies selittää, että oman perheen arki ja rutiinit ovat niin hukassa, että menee päivä toipumiseen päivän puuhailusta...
niimpä