OLIN eilen taas vaihteeks kahvilassa ja mun takana oli niiin järkky emäntä..

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
Mä eka kuulostelin siin ku se oli mun takana kun se jäkätti jäkätti....sellanen nariseva nalkuttava ääni..sieltä tuli tekstii et varmaan syö,älä koske siihen!kato sitä suolaa ei saa syödä,blaa blaa...mä aattelin et se puhuu jollekki penskalle :oPakkohan se oli kääntyy kattoo ku se ääni vaan koveni ja jäkätti syömisistä no ei ku ukolleen..kaikkeen sitä törmää..
emäntä ei ollu mistää laihemmasta päästä eikä ukkokaa mikään iso ollu :=0
Ikää about 30 :o

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Oikeesti kuka nainen tunnustaa että kattoo mitä mies syö ja vahtaa,pitää tossun alla,jotain rotii ny hei...¨
Se oikeesti molotti niin lujaa että se nolas sen miehen tollaa :headwall:

Emmää ainakaan, tai joskus sanon et älä puhu ruokasuussa.

ensimmäisenä tuli mieleen..
Jospa(huom JOS) miehellä on vaikka joku sydän/verisuoni sairaus joka vaatii ruokavaliota ja nainen jäkätti sen takia (senkin olisi kyllä voinut tehdä hienotuneisimmin).
Monet miehet kun voivat olla jääräpäisiä ja eivät luovu vanhoista elintavoista sairaudenkaan uhalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Dodde:
Jospa(huom JOS) miehellä on vaikka joku sydän/verisuoni sairaus joka vaatii ruokavaliota ja nainen jäkätti sen takia (senkin olisi kyllä voinut tehdä hienotuneisimmin).
Monet miehet kun voivat olla jääräpäisiä ja eivät luovu vanhoista elintavoista sairaudenkaan uhalla.

Varmaan tämä ei ole ainoa kerta, kun heillä on keskusteltu ruokavaliosta, vaikka millainen tilanne olisi. Kai se vaimoa kaihertaa, jos tuntuu että mies tappaa itsensä, mutta ei jatkuva (julkinenkin vielä) jäkätys ole muuta kuin noloa ja rasittavaa, en usko että se mitään auttaa. Aikuinen mies on oikeutettu tekemään omat päätöksensä, vaikka vaimo olisikin eri mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Aikuinen mies on oikeutettu tekemään omat päätöksensä, vaikka vaimo olisikin eri mieltä.

Onko oikeutettu, moraalisesti?
Jos se päätös vaikuttaa koko perheen elämään.
Jos ne suonet nyt on vaikka tukossa, ja toinen ahtaa vaan lisää suolaa ja rasvaa. Entä jos vielä polttaakin, ja vaimo on totaalisen onneton ku ukko ei tajua.
Ok, ei se nalkutus ehkä tilannetta auta, mut jos naisen kauhuskenaario on hoitaa halvaantunutta ukkoaan, ni voi olla, ettei aina muista niin viisaasti toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi voi:
Mutta miten ihmeessä jotkut miehet sitten suostuvat tollaseen?

No niinpä :o Ehkä se nainen oli tosi rikas tai hyvä pano :whistle:
Mutta ohan näitä jos lähet ni et nää koskaa lapsia tapauksiakin :o

Olen huomannut, että monet miehet on sen nalkuttavan puolison kanssa jo vaikka ei olisikaan lapsia. Miksi??? En todellakaan tajua. Mutta ne nalkuttavat akat pääsee naimisiin! *katkerako* :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Aikuinen mies on oikeutettu tekemään omat päätöksensä, vaikka vaimo olisikin eri mieltä.

Onko oikeutettu, moraalisesti?
Jos se päätös vaikuttaa koko perheen elämään.
Jos ne suonet nyt on vaikka tukossa, ja toinen ahtaa vaan lisää suolaa ja rasvaa. Entä jos vielä polttaakin, ja vaimo on totaalisen onneton ku ukko ei tajua.
Ok, ei se nalkutus ehkä tilannetta auta, mut jos naisen kauhuskenaario on hoitaa halvaantunutta ukkoaan, ni voi olla, ettei aina muista niin viisaasti toimia.

Okei, ymmärrän, että moraalisesti ei välttämättä ole oikein, jos tapana on vetää kaikkea epäterveellistä henkensä uhalla. Mutta jos käydään kahvilassa tjtn, niin kyllä oman ruokansa saa valita. Eli suurista linjoista pitää keskustella jos jotain ongelmaa on, mutta toinen ei saa minusta silloinkaan vahdata jokaista suupalaa.

Yhteistyössä