Olin kuolla nauruun :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä32

Vieras
kävimme muksun kans mun miestä moikkaan sen duuni paikalla ja sit ku lähettiin niin yx muija kysy multa et tunnenko ton vartijan , no mä siihen et joo ..sit kyseli onko varattu ym... Sanoin sille et on se varattu hän on mun mies :)
Hävis kyl muijakin paikalta ja mua vaan nauratti ....kaikkee sitä on

Alkuperäinen kirjoittaja äippä32:
kävimme muksun kans mun miestä moikkaan sen duuni paikalla ja sit ku lähettiin niin yx muija kysy multa et tunnenko ton vartijan , no mä siihen et joo ..sit kyseli onko varattu ym... Sanoin sille et on se varattu hän on mun mies :)
Hävis kyl muijakin paikalta ja mua vaan nauratti ....kaikkee sitä on

:D :D

:D
Kävi vähän saman suuntainen tilanne kaverin häissä. Yksi vieraista tuli kysymään, että "Tunnetko tuota ****a?" Mä vastasin, et "Juu". Kaveri siihen et "Missähän sen tyttö-ystävä on" johon mä sanoin, et "En tiiä, mut kun löydät, näytä se mullekin. Mä olen nimittäin sen vaimo"

Hävisi kaveri nolona paikalta... En sit tiiä mitä asiaa sillä oikeesti edes oli =)

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Kävi vähän saman suuntainen tilanne kaverin häissä. Yksi vieraista tuli kysymään, että "Tunnetko tuota ****a?" Mä vastasin, et "Juu". Kaveri siihen et "Missähän sen tyttö-ystävä on" johon mä sanoin, et "En tiiä, mut kun löydät, näytä se mullekin. Mä olen nimittäin sen vaimo"

Hävisi kaveri nolona paikalta... En sit tiiä mitä asiaa sillä oikeesti edes oli =)

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:

:D :D

Mulle kävi niin, että olin baarissa poikaystäväni ja hänen ystävänsä kanssa. KOska tämä (nyt jo entinen) heilani ei tahtonut tanssia, tanssin hänen ystävänsä kanssa. Kun sitten menimmä poikaystäväni kanssa hakemaan juotavaa, niin joku äijä oli alkanut selittää sille mun tanssikaverille, että toi jätkä katteli aika pitkään tota sun tyttöystävää, pidä varas... Ja vaikka kuinka oli tämä herra yrittäny selittää, että ei se oo mun tyttöystävä vaan ton toisen, niin ei uskonut se äijä!

Tästä on jo ainakin 12 vuotta aikaa, mutta oltiin isäni kanssa kahvilla, ja joku isäni tuttu tuli siihen mulle höpöttämään, että kuule, varo vaan, tuo ***** on sellainen naistennaurattaja, muttei sitä kukaan ole omanaan saanut pidettyä, musta saisit paremman jne.. Mä siinä kuuntelin aikani isäni ominaisuuksia ja totesin sitten vaan että "*** on mun faija"

Katosi isän kaveri aika hiljaan pois paikalta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Tästä on jo ainakin 12 vuotta aikaa, mutta oltiin isäni kanssa kahvilla, ja joku isäni tuttu tuli siihen mulle höpöttämään, että kuule, varo vaan, tuo ***** on sellainen naistennaurattaja, muttei sitä kukaan ole omanaan saanut pidettyä, musta saisit paremman jne.. Mä siinä kuuntelin aikani isäni ominaisuuksia ja totesin sitten vaan että "*** on mun faija"

Katosi isän kaveri aika hiljaan pois paikalta.. :D

Tää oli jo paha :laugh:

Kaikkea ne ihmiset tulee selittelemään :D

Yhteistyössä