Olin onnellisempi 8 kiloa lihavampana,nyt oireilee syömishäiriö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana...

Vieras
Miten tässä näin kävi?aloitin laihduttamaan keväällä,painoin 75 kiloa,olen 170cm pitkä.Mielestäni olin tooosi lihava.Laihdutin itseni nyt 67 kiloiseksi ja elämä on muuttunut syömisen vahtaamiseksi,ahmimiskohtauksiin...mikään muu ei ole päivisin kielessä kun se että mitä syön,koska syön jne.

Tää on ihan kamalaa...Mielummin olisin lievästi ylipainoinen kun tällainen ihme syömisten vahtaaja ja hermoja kiristää kun koittaa pysyä tässä painossa.

Vaatekoko on pienentynyt yhdellä,olen nyt kokoa 38.Kaikki näyttää hyvältä-ulospäin .Mutta sisältä kaipaan sitä vanhaa iloista minääni joka ei vahdannut painoaan koko ajan.

Olen jopa ajtellut alkaa syömään enemmän ja oksentamaan,siis minä,sosiaalinen terve ihminen?
Moni ystävä on ihastellut laihtumistani ja todennut samalla että olet kyllä aina ollut tosi kaunis ja näyttävä nainen,vaikka olin hieman isompikin.

Olo on tosi kurja.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
kuulostaa siltä että asiasta kannattais puhua jollekin, tarviit apua ennen kuin menee pahemmaks.

vähän myöhässä vastaan mutta joo,miehelle olen puhunut ja se on kanssa huolissaan ja ihmeissään niinkun minäkin että miten tässä näin kävi ja miten tää näin paljon vaikuttaa mun psyykkeeseeni:(

Minulla hiukan samanlaisia tuntemuksia. Tuntuu välillä niin vaikealta jatkuvasti miettiä, ettei tulisi liikaa syötyä. Liikun ja syön terveellisesti, mutta todella tarkkana saa jatkuvasti olla. Muuten alkaa heti paino nousta. Välillä tämä jatkuva tarkkana olo meinaa käydä hermon päälle. Mutta minulla se ero, että olen onnellisempi hoikkana.