Olin sitte tissi paljaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paljastelija?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paljastelija?

Vieras
Olin tänään päivällä just imettänyt vauvan sohvalla ja laskenut hänet eteeni lattialle. Siinä kumartuneena vauvan kanssa leikkiessäni poika (12v) tuli kaverinsa kanssa olkkariin myös. Hetken päästä huomasin, että mullahan onkin jäänyt tissi esille. Laitoin vaivihkaa piiloon ja ajattelin, että ei ne varmaan huomannut, kun eivät ainakaan hihitelleet...

No äsken poika sitten kertoi, että meiltä lähtiessään kaveri oli sanonut, että sun äitilläs muuten roikku tissi esillä.

Vai että oikein roikku :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paljastelija?:
Olin tänään päivällä just imettänyt vauvan sohvalla ja laskenut hänet eteeni lattialle. Siinä kumartuneena vauvan kanssa leikkiessäni poika (12v) tuli kaverinsa kanssa olkkariin myös. Hetken päästä huomasin, että mullahan onkin jäänyt tissi esille. Laitoin vaivihkaa piiloon ja ajattelin, että ei ne varmaan huomannut, kun eivät ainakaan hihitelleet...

No äsken poika sitten kertoi, että meiltä lähtiessään kaveri oli sanonut, että sun äitilläs muuten roikku tissi esillä.

Vai että oikein roikku :D

:D

Itse asiassa :laugh:

Mulla kävi samat eilen rannalla. Sukelsin veteen ja nousin ylös vedestä. Ihmettelin siinä seisoskellessa että miks tuo yks pariskunta kattelee hieman pitkiin. Nooh, annoin niitten katella... jonninajan päästä huomasin että toinen tissi puoliksi ulkona biksuista... tökkäsin tissin takas bikineihin ja jatkoin kuin ei mitään =D

Yhteistyössä