K
kateellinen
Vieras
ja vielä sellasesta asiasta mistä en vielä muutama vuosi sitten olisi osannut kuvitellakkaan, joo siis tietysti monesti haaveilen että olisinpa yhtä rikas kun räikkönen tms, mutta tää ei ollu sellasta kateellisuutta! Eli siis tänään puistossa olin kyllä kateellinen äidille jolla oli 5 lasta! Minulla itselläni on yksi ihana tyttö (jota yritimme yli 2 vuotta) ja toista olemme yrittäneet jo jonkun aikaa (melkein vuoden) ja juuri tänään aamulla taas haaveeni toisesta meni vessan pöntöstä alas,kun menkat alkoi ja sitten lähdettiin tytön kanssa puistoon ja siellä oli onnellisen näkönen äiti perheensä kanssa,siinä vaiheessa tajusin mitä kateellisuus on! Ja sillä en olisi uskonut vielä muutama vuosi sitten että tällasiesta asiasta olisin kateellinen,koska olin aina kuvitellut itseni yhden lapsen äidiksi,mutta kun tuo tyttö ei ollut enää vauva,alkoi kummasti vauvakuume nostaa päätään
Siis se tunne,kun katsoin niitä lapsia ja aloin miettiä kuinka ihanaa olisi jos itsellänikin olisi monta lasta niin itku meinas päästä keskellä puistoa! Tää on ollu sen verran rankkaa molemmilla kerroilla meille,että en usko että kolmatta,neljättä,saati viidettä tulee koskaan,mikäli tätä toistakaan...