Olin tänään kaupassa ja kaivoin puuterin taskusta kassalla ja maksoin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kleptomaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kleptomaani

Vieras
Vähän nolo tilanne, kun oltiin miehen ja lapsen kanssa kaupassa , sitten aloin ihmettelemään siinä kassahihnan päässä, että missä se puuteri on, jonka olin ottanut. Olin ajatuksissani laittanut sen takin taskuun, kun tarvi ostaa muutakin ja kädet täynnä kamaa. Sieltä sen sitten löysin ja sain maksettua. Mulla on kyllä muutenkin tyyli tunkea aina kaikki taskuun, niin että taskut täynnä kaikkea mahdollista.Jäin vaan miettimään, että mitähän se myyjä ajatteli?

mä kerran ostin pari maito purkkia ja laitoin ne sinne lastenvaunujen alle kun en jaksanut ostoskoria ottaa kahden maidon takia... no kun tulin kassalle en muistanut että olin edes jotain ostanut ja kävelin vaan kaupasta ulos... puoli välissä kotimatkalla huomasin että maidot oli kyydissä.... heh...

kävin äsken kaupassa ja autolle mennessä hoksasin et kynsiviila oli jääny kärryyn, maksamatta. En jaksanu lähteä takas. rv 36 menossa ja supisteli jne.
Pitänee kai ens kerralla maksaa se (2,20e). Mitä te tekisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
kävin äsken kaupassa ja autolle mennessä hoksasin et kynsiviila oli jääny kärryyn, maksamatta. En jaksanu lähteä takas. rv 36 menossa ja supisteli jne.

Anna olla yks kynsiviila...

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

maksaisin kyllä. Oon vienyt joskustakas kun poitsu ottanut autokärryyn juomapullon ja mentiin autolle asti ennenkuin huomasin.

Uusimmat

Yhteistyössä