V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kerroin vaan oman ratkaisuni ja tiesin että siitä ei pidetä. Mutta minusta on silti omituista että minua verrataan juoppoihin ja narkkareihin ja haukutaan ihan lyttyyn vaan sen takia etten osaa ratkaisuani teitä tyydyttävästi perustella. Mutta näin tein enkä kadu. Saa haukkua ja purkautua jos helpottaa, Eikä minun ratkaisuani tarvitse ymmärtää =)
Se on se nuoruus, vaikka tää nyt varmaan taas teilataanMutta sunkin mieli voi olla eri sit ku oot elämää "enemmän kokenut" tai se sun lapsi on saamassa lapsia...
Montako lasta pitää kokea, että saa olla samaa mieltä?![]()
No juurikin 19 vuotiaalta voi olettaa tuommosta käytöstä, mut monikohan edes hieman iäkkäämpi ja koulutettu nainen jättää seurannat väliin![]()
Iäkkäiden naisten nyt on syytä käydäkin ultrat ja neuvolat läpi!
Onhan iäkäs synnyttäjä jo riskitapaus sinänsä!![]()
![]()
Niin on nuorikinEikä näemmä syyttä.
Nuoren iän takia olet riskisynnyttäjä jos olet alle 18-vuotias.
Se vuosihan se onkin se ratkaseva =),raja on vaan vedettävä johonkin
Suomen lääketiede on sen verran kehittynyttä, että uskon heidän olevan oikeassa tässä.
Jopa yläkanttiin arvioitu.
Riskisynnyttäjä nuori äiti on siksi, että lantio voi olla vielä kehittymätön ja siitä johtuen vielä "pieni."
Uskallan väittää, että yli 18-vuotiaalla nuorella naisella harvoin enää lantio edes kasvaa. Tytöillä kun tuo kasvu muutenkin loppuu aika aikaisessa vaiheessa.
Nuoruus linkittyy myös alempaan sosiaaliluokkaan ( ja tää ei oo mun keksimä sana eikä yhteys