O
Outolintuko?
Vieras
Olen 29v kolmen lapsen äiti ja odotan neljättä. Jotkin ihmiset olivat sen näköisiä että miettivät ovatko nuo kaikki minun mutteivat kehdanneet kysyä. Tuli vain aika ikävä olo. Mielestäni kumminkin olen ihan normaali tapaus. Ja lapset käyttäytyivät hyvin. Etenkin nuo yli 40v äidit tuntuivat oikein mulkoilevan. Olen pienikokoinen ja hoikka vatsaa lukkunottamati kun raskaana olen, niin en kai sitten näytä lasteni äiditä. Vanhin minulla on jo 10v. Jotenkin tuli tunne että pitääkö sitä hävetä että on nuorena lapsensa hankkinut ja niitä on jo tämän verran...
Mutta jokatapauksessa meillä oli hauska reissu, lapset tykkäsivät....
Ovatko muut nuorena lapsensa hankkineet huomanneet samaa? Tämä ei ollut kohdallani ainutkertaista... Kerran yksi mies tuli kysymään minulta kaupassa että ovatko nämä minun hoitolapsiani. Olin silloin 25v.... Ja nuotin oli vauvakaukalossa.
Mutta jokatapauksessa meillä oli hauska reissu, lapset tykkäsivät....
Ovatko muut nuorena lapsensa hankkineet huomanneet samaa? Tämä ei ollut kohdallani ainutkertaista... Kerran yksi mies tuli kysymään minulta kaupassa että ovatko nämä minun hoitolapsiani. Olin silloin 25v.... Ja nuotin oli vauvakaukalossa.