Olin tässä illala kaupassa ja mulla sitten tippu 3 euroa kun olin laittamassa lompakkoon niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törkeää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törkeää

Vieras
jotenkin meni sitten ohi lompakon ja ne lenteli sinne sinne kaupan lattialle, olin menossa hakemaan niin joku juoppo kerkesi ottamaan ne vaikka siis näki mun edessä että mulla tippu ne... ei antanu mulle takasi lähti vaan ulos käveleen..ei siinä mut ne oli meijän maito rahat että saa ostteua vielä pari maitoa kun parin päivän päästä tulee lapsilisä... kiva:( sanoin kyllä että saanko ne mutta meni vaan pois..

no empä kehannu...sitten rupes ällöttään että en edes halua niitä ku nse haisikin jo sadan metrin päähän...tiiä mitä paska pöpöjä ois tarttunu kun kiimasa ne rahat otti ja meni pois... no saipas juoppo nyt kalja rahaa..

Mun tytöllä jäi pullokuitti kerran koneeseen ja joku juoppo nyysi sen kuitin, mun tytön nokan edestä, tyttö pyysi kuittia takaisin oli sanonut vaan mene helvettiin siittä, tyttö etti myyjää mutta ei löytänyt oli seurannut vielä kun "setä" osti pari bisse tölkkii ko.rahoilla, tuli sit vissiin tarpeeseen? Retku saa kiittää onneaan etten minä tai mieheni ollut kaupassa tytön mukana stna prkl!!!!!

Yhteistyössä