Joskus menee kyllä hermot tuolla Huutiksessa. Vietin lähes koko sunnuntain yhden ukon kanssa s-posteja kirjoitellen, ja ihan turhaan. Myynnissä miesten nahkatakki, lähtöhinta 45 euroa, 5 euron korotukset. Ei huutoja. Tää miekkonen kyselee ensin viiden postin verran mittoja sun muuta, sitten päättää tarjoutua ostamaan takin "lähtöhintaasi + pk:t". No, minä ilmoitan, että mikäli halutaan huutopaketti, hänen pitäisi huutaa takkia 50:llä ja sit lisätään päälle 2 euroa. Tähän miekkonen toteaa, että hän voisi huutaa 50 ja siihen sisältyisi pk:t. Minä sitten, että silloinhan takin hinta olis 42 euroa, koska pk 7,95 ja koska olen jo antanut alennusta aikalailla (ajatushan oli saada takista vähintään 50, koska lähtöhinta 45), olisin sitä mieltä, että hän maksaisi 52 euroa. Mies lopetti yhteydenpidon :headwall: .
Ok, ei munkaan elämä siitä kahdesta eurosta olis ollut kiinni, mutta a. mielestäni ehdotus oli hieman kohtuuton b. voisi sitä edes kieltäytyä kohteliaasti eikä lopettaa yhteydenpitoa ja c. just, kun oltaisiin todella tarvittu sitä viittäkymppiä :'( !
Ok, ei munkaan elämä siitä kahdesta eurosta olis ollut kiinni, mutta a. mielestäni ehdotus oli hieman kohtuuton b. voisi sitä edes kieltäytyä kohteliaasti eikä lopettaa yhteydenpitoa ja c. just, kun oltaisiin todella tarvittu sitä viittäkymppiä :'( !