K
kohtuutonko?
Vieras
Soitin erääseen lastentarvikeliikkeeseen ja kysyin tietyn väristä Lodger Bunkeria itselleni, joka heiltä sitten löytyikin. Varasin sen ja siskoni poikaystävä kävi hakemassa sen.
Meidän luota siskolleni on 100km ja siskoltani tuonne lastentarvikeliikkeelle vielä 45km lisää. Näin siskoni vasta parin viikon jälkeen siitä, kun lämpöpussi oli ostettu.
Nyt heti kun sain sen niin totesin, että siitä puuttuu se irtoava sisävuori, jota voi käyttää myös erikseen. Soitin samantien sinne liikkeeseen ja siellä oli sijainen paikalla. Käski minun soittaa maanantaina uudelleen ja sanoi, että siskoni voi ottaa lämpöpussin mukaansa ja tuoda sen heille takaisin.
Tänään sitten soitin liikkeeseen ja muutamaa tuntia myöhemmin soittivat miunlle, että se vuori oli löytynyt varastohyllyltä.
Kysyin, että lähettävätkö he nyt minulle koko paketin sitten, koska en näe siskoani yli kuukauteen ja jo nyt jouduin odottamaan pussia reilun pari viikkoa ja homma venyy tämän takia nyt lisää älyttömästi. Tämä myyjä sanoi, että kai minä tiedän miten korkeita rahtimaksut on jne ja että hän lähettäisi kyllä sen vuorikankaan mutta enkö minä saa siskoltani sitä pääliosaa. Sanoin että heidän myyjänsä käski siskoni ottaa sen mukaansa, joten hän on tuomassa sitä teille ja minä en siskoani näe taas yli kuukauteen.
Lopulta suostui siihen, että lähettää kaikki minulle. Mielestäni en ollut kohtuuton. Rahtimaksut toki tiedän kalliiksi, mutta luulikohan myyjä että on sitten halpaa ajella edes takaisin tuon heidän mokansa takia. Ja että paljonko harmittaa odotella lämpöpussia kun on maksanut siitä melkein 100e ja nyt sitä tarvittaisiin.
Mainitsin vielä senkin, että minusta ei ole edes oikein pyytää täyttä hintaa jos kerran tuote ollut liikkeessä esillä ja puolet siitä jossain varastohyllyllä "hukassa".
Meidän luota siskolleni on 100km ja siskoltani tuonne lastentarvikeliikkeelle vielä 45km lisää. Näin siskoni vasta parin viikon jälkeen siitä, kun lämpöpussi oli ostettu.
Nyt heti kun sain sen niin totesin, että siitä puuttuu se irtoava sisävuori, jota voi käyttää myös erikseen. Soitin samantien sinne liikkeeseen ja siellä oli sijainen paikalla. Käski minun soittaa maanantaina uudelleen ja sanoi, että siskoni voi ottaa lämpöpussin mukaansa ja tuoda sen heille takaisin.
Tänään sitten soitin liikkeeseen ja muutamaa tuntia myöhemmin soittivat miunlle, että se vuori oli löytynyt varastohyllyltä.
Kysyin, että lähettävätkö he nyt minulle koko paketin sitten, koska en näe siskoani yli kuukauteen ja jo nyt jouduin odottamaan pussia reilun pari viikkoa ja homma venyy tämän takia nyt lisää älyttömästi. Tämä myyjä sanoi, että kai minä tiedän miten korkeita rahtimaksut on jne ja että hän lähettäisi kyllä sen vuorikankaan mutta enkö minä saa siskoltani sitä pääliosaa. Sanoin että heidän myyjänsä käski siskoni ottaa sen mukaansa, joten hän on tuomassa sitä teille ja minä en siskoani näe taas yli kuukauteen.
Lopulta suostui siihen, että lähettää kaikki minulle. Mielestäni en ollut kohtuuton. Rahtimaksut toki tiedän kalliiksi, mutta luulikohan myyjä että on sitten halpaa ajella edes takaisin tuon heidän mokansa takia. Ja että paljonko harmittaa odotella lämpöpussia kun on maksanut siitä melkein 100e ja nyt sitä tarvittaisiin.
Mainitsin vielä senkin, että minusta ei ole edes oikein pyytää täyttä hintaa jos kerran tuote ollut liikkeessä esillä ja puolet siitä jossain varastohyllyllä "hukassa".