V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meni hiljaseks : D
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
Ei siis koskaan saatu menemään nukkumaan ajoissa, koulupäivinäkään. Ja tuntui turhalta antaa mitään rangaistuksiakaan siitä hyvästä, että toinen ei vaan saa nukuttua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
Ei siis koskaan saatu menemään nukkumaan ajoissa, koulupäivinäkään. Ja tuntui turhalta antaa mitään rangaistuksiakaan siitä hyvästä, että toinen ei vaan saa nukuttua.
Noille on oma nimiYöntimo : D
Alkuperäinen kirjoittaja yöntimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
lol oot aika kujalla :d
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yöntimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
Dat nigga stoole my bike : D Kyl mä nyt vittu tiiän mikä on Yöntimo anna mun trollata rauhas
Alkuperäinen kirjoittaja lollero:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yöntimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
Dat nigga stoole my bike : D Kyl mä nyt vittu tiiän mikä on Yöntimo anna mun trollata rauhas
opettelisit trollaa ja kato mitä tarkottaa yöntimo senkin pentu :d
Alkuperäinen kirjoittaja ndx:APUA ONKO DEMI TAI MUU TEINIPALSTA KAATUNUT KUN NÄÄ LAPSOSET TUNKEE TÄNNE![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lollero:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yöntimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saatte nuo teinit nukkumaan noin aikaisin? Meillä miehen tytär ei todellakaan suostunut nukkumaan. Samalla tavalla olisi voinut olla koneella aamuun asti ja joskus olikin, kun ei hoksattu modeemiin laittaa ajastinta. Sitten kun se keksittiin niin käytti naapurin salaamatonta yhteyttä. Ja jos ei ollut nettiyhteyttä niin sitten vain valvoi.. ja valvoi. Oli ihan pienestä lapsesta asti ilta/yöihmisiä, ei siis koskaan tottunut normaaliin päivärytmiin ja luulen, että nyt aikuisenakin hänelle sopii paremmin vaikka yötyö.
opettelisit trollaa ja kato mitä tarkottaa yöntimo senkin pentu :d
Luulenpa et oon tienny mikä on yöntimo ennen ku mutsis oli syntynykkää![]()