Meillä kans vastaava tilanne kuin ap:llä. Olen itse kuumeessa kolmatta päivää ja mieheni on paahtanut remonttia yksin uudella asunnollamme. Eilen pyysin, kun mieheni jäi valvomaan ja itse menin aikaisemmin nukkumaan, että käyttäisi koiraamme iltapissillä. Hän lupasi. Yhden aikaan heräsin kun kömpi sänkyyn ja kysyin käyttikö koiran ulkona. Ei ollut käyttänyt! Sanoi että herää aamulla aikaisin lenkittämään. Niinhän siinä kävi tietenkin, että minä heräsin ekana ja mittasin kuumeen ja totesin että taas on kuume noussut yön aikana. Mies ei paskan vertaa välittänyt ja käänsi vain kylkeä kun muistutin aamulenkistä, totesi vaan että koira saa luvan odottaa. Niin vain oli jälleen minun mentävä koiraa käyttämään ulkona kuumeisena!! Annoin hänen kyllä kuulla kunniansa, niin hän sanoi vain että maksa 2000 niin hän muuttaa muualle. Hän on siis remontoinut minun ostamaani asuntoa, se ei ole hänen millään muotoa, on ollut kyllä muuttamassa kanssani kyseiseen asuntoon ja jonkun verran osallistunut remonttikustannuksiin ja tehnyt itse kaiken. Totesinkin , että en taida haluta jakaa elämääni tuollaisen epäempaattisen mulkvistin kanssa. Hän ei ottanut tosissaan minua, hetken päästä jutteli jo taas niitä näitä. Minua nyppii vieläkin vietävästi. Miten saan hänet muuttumaan? En halua erota enkä edes uhkailla erolla sillä rakastan miestäni kuitenkin hirveästi. Muuta vikaa hänessä ei ole. Olisko hyviä vinkkejä tilanteeseen? Ja kyllä, tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun hän lupaa tehdä jotain ja sitten aamulla väsyttääkin niin paljon, että lupaukset on painuneet unholaan...tuntuu ettei hän välitä, vaikka tiedän toisaalta että välittää... Itsekästä on äijän touhu, muuta ei voi sanoa.