Olinko liian vaativa/tiukka(parisuhde)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Meillä on pitemmän aikaa mennyt parisuhteessa hunosti.Miehen käytös on tunteetonta ja pitelee mykkäkoulua melkein päivittäin.
Eilen sit sanoin,että tää viikko aikaa näyttää sanansa toteen,että haluaa olla mun kanssa ja parantaa välejämme.
Puolen vuotta ollaan rakentavaa keskustelua keskusteltu,mutta miehen sanat ja lupaukset eivät näy?
Olinko liian julma ja vaativa?

Joo sehän tässä onkin,että ainoosti itteeni voin muuttaa en toista.
Lasten vuoksi tässä yritän vielä pelastaa,jos on vielä jotain pelastettavaa.
Nyt vaan alkaa tulla seinä vastaan ja oon niin rikki,loukattu ja väsynyt tähän kylmään parisuhteeseen.

Minähän teenkin jo.
Miehen sanojen mukaan,kun en edes vaadi mitään.ainoosti olen esittänyt toiveen,että viettäis mun kanssa aikaa,puhuis pävittäin ja osoittais tunteitaan.

Meillä vähän sama tilanne. Ja tänään minä lähden kera pojan. En tiedä lähdenkö lopullisesti, mutta lähden kuitenkin. Joten toivotaan, että teillä olisi tiedossa vähän muutosta. En itse usko enää muutoksiin. Arki vaan käy joskus näkkileiväksi. Ja ketään ei voi pakottaa muuttumaan, eikä ketään voi saada tuntemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Et ole! Pihalle vaan! Ihan varmasti oot ansainnut parempaa! :hug:
Kiitos!
Niin olen monet kerrat miehelle sanonutkin,että olen ansainnut parempaa.
Kai sitä on vaan niin sinisilmäinen,että lasten vuoksi yrittää viimeiseen saakka.Mulla on turhan pitkä vieteri,mutta tiedän kokemuksesta että jossain vaiheessa se katkee.
en vaan tahtoisi sen katkeavan.Olen jo kerran epäonnistunut,en tahtoisi toista kertaa epäonnistua.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Kiitos!
Kai sitä on vaan niin sinisilmäinen,että lasten vuoksi yrittää viimeiseen saakka.Mulla on turhan pitkä vieteri,mutta tiedän kokemuksesta että jossain vaiheessa se katkee.
en vaan tahtoisi sen katkeavan.Olen jo kerran epäonnistunut,en tahtoisi toista kertaa epäonnistua.

Voimia! :hug:
Miusta tuntuu aika ajoin ihan samalta, että kohta katkeaa :hug:

Meillä oli ihan samanlaista, siis kun oli mukava minua kohtaan parisuhde toimi, mutta suurimman osan aikaa hän oli kylmä, puhumaton jopa ilkeä, usein sanoin että en jaksa tätä kauaa, ja taas kun meni hyvin mies lupasi että kaikki muuttuu..mutta ei. lasten vuoksi halusin että voisimme olla perhe ja mies on todella hyvä isä vaikka parisuhde meidän välillä ei enää toiminut.

Nyt olemme päätyneet eroon ja välit ovat ihan hyvät kun ratkaisu saatiin tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Kiitos!

Voimia! :hug:
Miusta tuntuu aika ajoin ihan samalta, että kohta katkeaa :hug:

Oletko sinäkin eron edessä?