olinko nyt järkevä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyhmä"

Vieras
olen juuri muuttamassa aviopuolisoni kanssa takaisin yhteen puolen vuoden erossa asumisen jälkeen erossa asuimme koska en enään jaksanut passata miestäni joka ei koskaan antanut arvostusta vaivan näölleninyt toki se muutunut.

meillä on kolme ihastuttavaa lasta 6kk 2v 3v muutimme erilleen siis juuri kun nuorimmainen oli syntymässä. hän ja 2v syntyivät koska mieheni käytti minua humalassa hyväkseen nyt se tapahtui hetki sitten uudestaan hän käytti minua hyväkseen ja tulin raskaaksi tänään tein abortin...... 2viikkoa itkin ja mietin mitä teen olen jo kaksi lasta tehnyt tämän alun kautta ja nämä lapset ovat vain pilkan kohteena miehelle....
silti minä rakastan häntä vaikka monta vuotta olen kuunnellut päättömiä valheita minun syyttämistäni joka asiassa minä olen se joka lapset on hoitanut ja ukon elättänyt viimeiset 3vuotta nyt hän on palaamassa töihin masennuksen jälkeen ja yritti puhua minua pitämään tämänkin lapsen siihen minä en pystynyt en enään olen niin masentunut ja voimaton taistelen että jaksan hoitaa arkea 3 pienen
lapsen kanssa jonka jokaisen raskaus aika oli yhtä turvotusta selkäkipua ja huonoa oloa joka kerta vain pahempaa yksin olen lapset hoitanut sukulaisia ei kiinnosta auttaa kun juhlivat ja juovat mielummin... neuvolasta olen saanut paljon tukea ja apua neuvolan perhetyöntekijöiltä ja terapeutilta mutta nyt nyt kun kaikki taas kerran murtuu käsiini tajutessani mikä olen enkä koskaan saa lastani omaa lastani syliin tuntuu maailmani romahtavan viimeisen kerran. mitä minä tein.......... vihaan itseäni silti jokin sisälläni sanoo että tämä oli ainut oikea ratkaisu muiden lasten kannalta ja minun kannaltani että pystyn ja jaksan. oliko väärin ajatella itseäni ja muita lapsia muutenkin ihanat pienokaiseni kärsivät tilaneestani oliko minulla oikeus päättää elääkö vaikko kuolla....ei ja nyt siitä kärsin lopun ikäni itkien

Äläkä tuossa mielentilassa ainakaan tee aborttia. Sillä tuhoot itsesi lopullisesti.
Nyt ero lopullisesti miehesti ja alat nauttimaan lapsista ja tulevasta vauvasta. Äläkä unohda hoitaa ehkäisyä kuntoon.

oltiin lääkärin kanssa sovittu että laihdutan 75kg ja otan sen kapselin ihon alle. muuten siihen asti olis olllu kumi mut yritä 130kg panssariovelle laittaa kumi ku hyökkää päissää päälle.... itkin pelkästä pelosta sillo aamulla pyysi selvittyään anteeksi ja niinku aina minä annan anteeksi....

[QUOTE="tyhmä";27692622]kiitos... pitää yrittää kovemmin pistää vastaan että jäätäisiinkin eroon ja eroais oikiasti se on vaan niin pelottava iso ukko[/QUOTE]

Hae apua turvakodista tms.

ei sitä pääse karkuu se vahtii koko ajan vaikka se on asunu puolivuotta eri osoitteessa niin se tietää aina missä oon oon neuvolan perhe terapeutti on puuttunu asioihin jo monesti mutta niinku aina se jolla on parhaat puheen lahjat voittaa ja tässä tapauksessa minä oon se kaheli aina muka

Yhteistyössä