Olinko tökerö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OOOOO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OOOOO

Vieras
Erottiin ex.n kanssa 2-vuotta sitten.Mies oli tosi katkera ja kiusasi ja haukkui yli vuoden eron jälkeen.Toista miestä minulla ei ollut vaan lähdin lasten kanssa koska mies joi paljon ja oli sen mukainen.
Nyt kuulin kiertotietä ,että miehellä olisi uusi nainen.Laitoin hänelle viestin ,jossa toivotin onnea ja että olen iloinen että on löytänyt jonkun rinnalleen.Vastaus oli:mun elämäni ei kuulu muille.
Olemme nykyjään ns.puheväleissä lasten takia ,mutta omista asioistamme emmme ole paljon puhelleet muuten.
Ajattelin vain hänen ymmärtää ,että olen vilpittömästi iloinen ,että hän on saanut rinnalleen jonkun.

No jos sinä sen asian kiertoteitä kuulit niin tarviiko siitä alkaa viestitteleen? Jos ei se ole kertonut asiaa sulle niin ei varmaan halua että sä tiedät siitä.

ei minulla nyt ois mieleenkään tullut exää onnittelee uudesta suhteesta.
naurettavaa.
vastapuoli voisi luulla ihan aivan muuta, että olisit kade, eikä varmaan exäs uusikaan välttämättä pidä että jostain suhteesta tekstaat.ainoastaan lapsiin liittyvää.
mutta sinäpä näin teit.kuka sitä valittamaan

ei mustakaan se nyt paha ollut, ihan kaunis ele, mutta tosiaan helppo käsittää väärinkin. Itse onnittelin kihlauksesta ja avioitumisesta. Jälkimmäisestä lahjan kera. Positiivisesti koettiin. Tekstarit on hankalia...

Ihan siksi onnittelin ,kun x:llä ollut todella rankkaa ja on itsekkin sanonut ettei yksinolo ole mitään elämää.Niin ,että ihan ystävällismielisesti.En ole kade ,minulla nykyjään hyvä parisuhde toiseen mieheen.

Yhteistyössä