Olinpa tänään reipas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Tässä helteessä siivosin kämpän oikein hyväksi, pesin paljon pyykkiä, leivoin kaksi Tiikerikakkua äitin synttäreille ja itelle ison kasan sämpylöitä ja poikaselle tein ruokia pakasteeseen.

Ehdin jopa tekstiviesti-tapella äitin kanssa joka välissä.. :|

Ai niin, kirjoitin myös hakemuksen oppisopimuskoulutukseen. Toivottavasti siitä tuli hyvä ja pääsisin siihen koulutukseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Tässä helteessä siivosin kämpän oikein hyväksi, pesin paljon pyykkiä, leivoin kaksi Tiikerikakkua äitin synttäreille ja itelle ison kasan sämpylöitä ja poikaselle tein ruokia pakasteeseen.

Olisko äiti halunnu määrätä tiikerikakkujen raitojen paksuuden?

Onnea reippaalle ahertajalle. Mäkin siivosin aamulla. Sit pesin auton, leivoin banaanimuffinsseja, paistoin lettuja ja pesin pyykkiä sekä katkoin perunanvarsia perunamaalla. Ja huh kun on kuuma. Ukkonen jyrisi ympärillä muttei se meille tullut eikä edes satanut.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:

Olisko äiti halunnu määrätä tiikerikakkujen raitojen paksuuden?

:D Muita asioita piti selvitellä.

mäkin oon olllu ahkera. aamul vein pojat kouluun, sit kotiin ruoan tekoon, ennen hakua kipasin kastelee tutun kukat ja kattoo postin, kun olin luvannu ja siivosin minäkin kodin. Sain jus matot puisteltua ennen sadekuuroa ja paistoin pannarin.

Sinähän olet kerennyt vaikka mitä! Minun piti siivota mut uuvuin jo tuon auton pesun jälkeen. Noh, kaipa nuo villakoirat jaksaa odottaa, huomenna lähdetäänkin pariksi päiväksi reissuun kunhan kotiudun töistä, ei tarvitse katsella sotkuja..=)

Yhteistyössä