Olipa kiva kuulla äidiltä, että olen itsekäs ja hankala ihminen...

Mansikkamäki

Jäsen
14.02.2007
285
0
16
Anoppi oli mun äidille valittanu kun en koskaan vie sille muksuja hoitoon ja äiti sit vähän avautu mulle. Mä kun olen niin hankala ja itsekäs ihminen, että mun kans ei tule toimeen ja siks mulla ei kuulemma ole kavereitakaan.
Ja anopillehan en vie lapsia siksi hoitoon, että joka kerta jollakin on sarvi otsassa tai huuli halki kun antaa niiden tehdä ihan mitä tahansa. Viimenen niitti oli kun menin kerran hakemaan niin 6-vuotias istu parvekkeen kaiteella ja kaksvuotias oli kovaa vauhtia menossa perään. Eikä anoppi siis huomannu/välittäny...
Että minä siis olen hankala kun en sinne muksuja vie. Ja mieskin on mielummin pois töistä(yrittäjä) kun vie äitillensä lapset.

noo, äitis voi silti olla oikeassa tai väärässä, vaikka sulla hyvä syy onkin olla luottamatta anopin hoitoon. kyselisin äidiltä itse hiukan, mihin hän ajatuksensa perustaa, koska haluaisin olla perillä siitä, mitä päässä liikkuu. äiti voi myös olla pehmenemässä päästään vanhemmiten, sekin on hyvä ottaa huomioon. vai onko aina ollut taipuvainen heittelemään tuommoisia.

Kyllä äidilläsi saa olla oma mielipiteensä,myös lapsestaan.
Sinulla on oikeus tehdä lastesi suhteen niinkuin haluat,kun ovat alaikäisiä.Sinun velvollisuutesi on myös suojella heitä.

Mutta mihin äitisi viittaa,kun sanoo sinun olevan itsekäs ja hankala ihminen? Oletko?Hän on muodostanut mielipiteensä tod.näk. omasta kokemuksestaan.Onko sinulla ystäviä?
Katsopas peiliin ja mieti tarkasti,olisiko äidilläsi sitenkin sanomisissaan jouku totuuden jyvä.Joskus on..

No heikot perusteet on tuolle itsekkääksi haukkumiselle, jos sellaiseksi haukutaan vain siksi, että ei halua antaa lapsiaan hoitoon kelle vain. Jokaisella vanhemmalla kun on oikeus itse hoitaa omat lapsensa.

Yhteistyössä