Olipa kyllä turhaaki turhempi lääkärireissu...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Lääkäri oli myöhässä puoli tuntia, sisälle ko pääsin nii olin ulkona jo taas viiessä minuutissa :o Rupes vissin kuromaan aikataulua kiinni, kirosi vaan ko lumentulo sotkenu hänen aamutoimet :D Ja miekö mietin että sitä lunta on tullu ehkä kaks senttiä viime yönki aikana... :xmas:

Tarkotus oli kuitenki uusia reseptejä taaaas, minun tapposärkylääkkeeseen, mutko mulla ei ollu mies matkassa, ko se on töissä, nii lääkäri tarjos eioota, ei siis suostunu mulle luovuttaan sitä reseptiä. Noh, resepti oottaa kansliassa, mies saa sen hakea ko töistä pääsee... :ashamed:

No mut ei siinä vielä kaikki, tuon turhan reissun takia mie jouvuin viemään vaavin hoitoon naapurin muorille. Ja sehän vanha ihminen oli KAUHUISSAAN ko tulin takas... Oli kapaloinu vaavin ja pauhas että on aikoinaan minun äitillekki kaikkien neljän lapsen kohalla paasannu sammaa että vauvat on piettävä kapalossa ja sillä sipuli. :xmas: Ja jotaki mutinaa "ihme vaatteista", kotona kattelin nii vaavilla oli body nurinpäin päällä, vaippa nurinpäin, siis teipit takana, sentäs potkarit oli menny oikeinpäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
vaavin hoitoon naapurin muorille. Ja sehän vanha ihminen oli KAUHUISSAAN ko tulin takas... Oli kapaloinu vaavin ja pauhas että on aikoinaan minun äitillekki kaikkien neljän lapsen kohalla paasannu sammaa että vauvat on piettävä kapalossa ja sillä sipuli. :xmas: Ja jotaki mutinaa "ihme vaatteista", kotona kattelin nii vaavilla oli body nurinpäin päällä, vaippa nurinpäin, siis teipit takana, sentäs potkarit oli menny oikeinpäin :D

:D :D Aika mainion kuuloinen naapurin muori!

Miks sun piti lääkärin vastaanotolle saakka mennä reseptiä uusimaan, eikö se riitä että jättää sen reseptin siihen luukulle.. tai ainakin meillä riittää. Ei tarvii aikoja varailla.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Miks sun piti lääkärin vastaanotolle saakka mennä reseptiä uusimaan, eikö se riitä että jättää sen reseptin siihen luukulle.. tai ainakin meillä riittää. Ei tarvii aikoja varailla.

Kyllä siinä oli tarkotus muutenki vointeja tarkistaa jne, kysyhän se kyllä miten mennee mut en ehtiny ees vastata.

Yhteistyössä