Olipa lassien toppa pettymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mulla on junnulla ollu yks lassien toppapuku joka tuntu kestävän vaikka mitä ja piti jopa vähän vettäkin vaikka oli tavallinen..No ostin sitten joulukuussa lassietecin kun aattelin et sen on oltava superhyvä ja kappas vaan, huomasin kun aloin laittelee toppapukuja pois et sepä onkin saumasta revennyt!Että hyvin on kestänyt joo..

Kannattaako siitä tehä reklamaatiota vai onko yhtä tyhjän kanssa?

No niin mäkin aattelin et luulis sen kestävän, käytössä ollut kuitenkin vain 4kk ja nyt jo revennyt, katoin vielä ettei ollut ainakaan minun mielestäni jäänyt mihinkään kiinni tms. vaan ihan saumaa pitkin revennyt.

Minä oon aina ostanu lapsille Lassien puvut, koska hinta-laatusuhde on ollut mielestäni kiitettävä, mutta nyt jouduin kyllä pettymään. Molempien puvut ihan rispaantuneet, kangas semmoista "pumpulia". Sama on käynyt syksyllä ostetuille hanskoille, molemmilla alta viikon pitämisellä mennyt rikki.

Mulla sama ongelma FreeTecin vk-housujen kanssa... oli ommeltu ilmeisesti niin pienillä saumanvaroilla tai muuten päin peetä, että takasauma lähti purkaantumaan jo ekana käyttöpäivänä. En jaksanut lähteä valituskierrokselle vaan länttäsin vedenkestävän paikan päälle, vaikka tietty ois pitäny valittaa ja kovaa.

Meillä on pojalla ollut kaikki kevät/syksy ja talvi puvut lassie teciä ja ovat olleet todella hyvä laatuisia. Ei mitään valittamista. Poika nyt 3v ja viime talvenkin puku kuin uusi. Ehkä vähän polvissa kulumaa, mutta hyvin vähän. Ja kyllä on sillä puvulla ulkoiltu ja meuhkattu eli kovassa käytössä ollut.

Minä tekisin valituksen.

Yhteistyössä