Olipa MUKAVA hammaslääkäri reissu :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
menin poistattaan viisauden hampaita..no sanoin että ottakee tosta alhaalta ku ne vaivaa eniten,ei kun me otetaan tosta ylhäältä kun näyttää ärtyneeltä,no olin et ok.

Röngten kuva oli otettu(sairaalas kävin aikasemmin) ja siittä näky ettei mitään ongelmaa pitäs olla kiskomisessa,mulla on viisureitten takana vie yhet hampaat "jemmassa"ikenen sisällä.ja toiselta puolelta saatiin revittyä viisuri pois ihan ongelmitta vaikka sie oli takana vie se hammas.

no sain puudutteet yms ja se poras sitä hammasta ja repi reunoilta et rutina kävi :x sit ku rupes vetään oikein kunnolla et se irtos toinen reuna vähän mut sit sattu voi kiesus olin että läpi mennen siittä jakkarasta,lisättii puudutusta ja taas samahomma olin et auuuu..

sit se otti sen kuvan ja totes et jaa katos sen viisuri juuri menee sen piilossa olevan hampaan taakse, jotenkin et se sie sit jökkii,ei kiskotakkaan et menet kuviin ensiviikolla ja hän soittaa sulle sit sitä seuraavalla viikolla ja katotaan leikkausaikaa ettei se tuu repimällä.

Nakkas mulle antibiootti ja burana kuuri käteen ja sano et katotaan sitten parinviikon päästä.
Mä olin niin hölmänä ja läksin menee,nyt vaan sitten kauhulla odotan puudutteen loppua ja sitä alkavaa kipua :headwall: Varmaan sattuu ku hammas porattu keskeltä "auki" ja pariin kertaa koitettu repiä niin et se on "löystyny" osittain..Jippii tulee pitkä 2 viikkoo ja sit kui kauan on leikkaus jonot :headwall: :headwall:

kiva ku kerroit....mä oon täs just saanu itteeni niskast kii et huomen soitan neuvolaa,mut kiitos sinun perun sen taas =) ei ookkaa viel aikaa ku sellaset 14v ku viimeks käyny!!

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Mun miehelle kävi kutakuinkin noin miten ap kertoi, tosin hammas porattiin irti jo seuraavana päivänä mutta oli kerinnyt yön aikana tulehtua.. :/ Sai siitä elinikäisen hammaslääkäripelon.
noin äkkiä tulehtunu :o voi luoja mä kehittelen vaikka mitä kauhu skenaareita täällä ton 2 viikkoo :headwall:
Kivasti alkaa särkee ja jomottaa puudutus hyytyy |O

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
:o :x :o :x Kauheeta!!

olen samaa mieltä :D
tyhmänä vaan täällä ihmettelen ,et miten voidaan jättää noin kesken ja pistää oottaan ties kuinka kauaks aikaa :headwall:

Voisitko mennä huomenna jo yksityiselle?
voiko ne tehdä mitään kun se ei repimällä tule sieltä?eli se juuri on kiinni toisen hampaan "takana" jotenkin ja se repi sitä pari kertaa hirveellä voimalla et toinen reuna irtos "kuopastaan" vaan

:/

tyhmänä vaan täällä ihmettelen ,et miten voidaan jättää noin kesken ja pistää oottaan ties kuinka kauaks aikaa :headwall:

voiko ne tehdä mitään kun se ei repimällä tule sieltä?eli se juuri on kiinni toisen hampaan "takana" jotenkin ja se repi sitä pari kertaa hirveellä voimalla et toinen reuna irtos "kuopastaan" vaan

No jos pirautat ja kysyt, voisithan päästä leikkaukseen nopsemmin.

Mulle kävi kutakuinkin samoin. Tosin mulle alunperin annettiin leikkausaika, mut kokeiltiin ensin et lähtiskö kiskomalla. Eipä lähtenyt kuin toinen puoli...ja puudutuskin loppui kesken jossain vaiheessa. Seikka jota lekuri ei huomannut ennen kuin se leukalappu oli puoliks märkä poskilta valuneista kyyneleistä....sattu nimittäin ihan jumalattomasti. :(

Nyt odottelen kauhulla kun pitäis alaleuasta poistaa pari hammasta... :|

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Mulle kävi kutakuinkin samoin. Tosin mulle alunperin annettiin leikkausaika, mut kokeiltiin ensin et lähtiskö kiskomalla. Eipä lähtenyt kuin toinen puoli...ja puudutuskin loppui kesken jossain vaiheessa. Seikka jota lekuri ei huomannut ennen kuin se leukalappu oli puoliks märkä poskilta valuneista kyyneleistä....sattu nimittäin ihan jumalattomasti. :(

Nyt odottelen kauhulla kun pitäis alaleuasta poistaa pari hammasta... :|

mä odotan vielä et alaalta poistetaan toivottavasti ne tulee helposti.
Nyt pikkusen tota särkee ja saa suuta aukastua kunnolla |O muksuilla sen sijaan on kivaa ku ne näkee et mun sattuu puhua,enkä pysty komentaan niitä :kieh:
meinasin kyllä soittaa sinne aikasemmin jos toi kipu ei lakkaa ensviikolla :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oho, mulle oli alhaalla ongelma viisuri (koukkujuuret ja osaksi kiinni leukaluussa) ja se vain raakasti paloitiin suuhun heti.
nuo musersi sitä poralla,sillä piikki jutulla kaivo reunoilta ja voimalla repivät,ilmeisesti se juuri on niin pahasti sie viisaudenhampaan takana olevan hampaan "sisässä" ettei se tuu vaikka silpois sen..tai en ole hammaslääkäri vaikee sanoo,ihmettetyttää vaan toi et joudun venaan sika kauan et saan pois ton puoliroikkumasta tuolta |O

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Järkkyä! :o Viimeksi kun ite olin hammaslekurilla odotin koko aika että jostain tulee joku ja huutaa "olet piilokamerassa" tää sijaislääkäri kun mm kaivoi nenäänsä sillä hanskasormellaan ja uhkaili mua että ottaa multa syyttä hampaan pois... puhu välil ruotsia, ei kyllä osannut. Arvatkaa meenkö ikinä enää tolle :x

:laugh: eikä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Järkkyä! :o Viimeksi kun ite olin hammaslekurilla odotin koko aika että jostain tulee joku ja huutaa "olet piilokamerassa" tää sijaislääkäri kun mm kaivoi nenäänsä sillä hanskasormellaan ja uhkaili mua että ottaa multa syyttä hampaan pois... puhu välil ruotsia, ei kyllä osannut. Arvatkaa meenkö ikinä enää tolle :x

:laugh: eikä :laugh:

Ei pal sillo naurattanut, muakin oksettaa herkästi kaikki ja suu oli niin täyn tavaraa... sit yks kaivaa nenääs. Niin puhumattakaan siit kamalast ihottumast mitä sillä oli ranteessa... ja mä olen niin pöpökammonen. :x :x :x :x :x :D

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
kiva ku kerroit....mä oon täs just saanu itteeni niskast kii et huomen soitan neuvolaa,mut kiitos sinun perun sen taas =) ei ookkaa viel aikaa ku sellaset 14v ku viimeks käyny!!

Mulla "vaan" 12v viimeisestä käynnistä :whistle: Onneks on ollut hyvät hampaat :D

Nyt pitäis kyl ottaa itteni niskasta kii kun tiedän et on ainakin yks reikä... :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oho, mulle oli alhaalla ongelma viisuri (koukkujuuret ja osaksi kiinni leukaluussa) ja se vain raakasti paloitiin suuhun heti.
nuo musersi sitä poralla,sillä piikki jutulla kaivo reunoilta ja voimalla repivät,ilmeisesti se juuri on niin pahasti sie viisaudenhampaan takana olevan hampaan "sisässä" ettei se tuu vaikka silpois sen..tai en ole hammaslääkäri vaikee sanoo,ihmettetyttää vaan toi et joudun venaan sika kauan et saan pois ton puoliroikkumasta tuolta |O

voi vitsi :( no sulla oli kyl super vaikea hammas. mun hammas onneks irtos pelkästään sillä omenaporan näköisellä vempaimella. vaik 15 min meni et lähti irti ja leukaluusta irtos pienen pieni pala. :$

Yhteistyössä