E
emäntä
Vieras
eli..... mun mies oli järkänny etukäteen mun tietämättä lapset ( 2, 8, 11 v:t )
mummolaan...
tai siis...kun tuli töistä, sanoi mulle, että katsotko pienimmälle kamat valmiiks ( isommat oli pakannneet salaa etukäteen) ( siis isommat ties tästä kans)niin mää käyn viemässä ne mummolaan....
mää olin suu lommollaan, että täh... :O
ollaan viimeeks oltu ihan kahdestaan n. puol v. sitten ( joo... tiedän, että useat ei ole lähes koskaan vain kahden, en halua nyt siihen tarttua)
no, mää sit jäin kotiin ihmettelee.... hain lähikaupasta pari siideriä ja olutta.
mies oli viel varannu pöydän illaks ravintolasta, joten menimme syömään.
sit jaksettii viel käydä eng.bubis ottaa yhdet.
ajoissa rupes kuiteki väsyttää ja tultii kotiin ja nautittiin rauh.tv:n katselusta ja hmm... toisistamme
ja olipa aamullakin rauhallista, lehden sai luettua keskeytyksettä yms...
en tiedä olenko kummajainen, kun nautin VÄLILLÄ täysin rinnoin siitä ns. hiljaisuudesta ( jostain ei kuulu koko ajan "äitii... isii... anna.... tule... " yms.
ja oli kyllä aivan ihana ylläri mieheltä. tultii pari tuntii sit mummolasta lapsia hakemast ja nyt on sauna päällä ja äsken tehtiin myöhästyny halloweenateria.
ja kyllä on taas ihanaa kuulla sitä "äitii.... anna.... ja ikäväkin jo tuli
anteeks tää vauhkoontuminen, mulla vaan oli niin kiva ilta, ja yö ja aamu.
mummolaan...
tai siis...kun tuli töistä, sanoi mulle, että katsotko pienimmälle kamat valmiiks ( isommat oli pakannneet salaa etukäteen) ( siis isommat ties tästä kans)niin mää käyn viemässä ne mummolaan....
mää olin suu lommollaan, että täh... :O
ollaan viimeeks oltu ihan kahdestaan n. puol v. sitten ( joo... tiedän, että useat ei ole lähes koskaan vain kahden, en halua nyt siihen tarttua)
no, mää sit jäin kotiin ihmettelee.... hain lähikaupasta pari siideriä ja olutta.
mies oli viel varannu pöydän illaks ravintolasta, joten menimme syömään.
sit jaksettii viel käydä eng.bubis ottaa yhdet.
ajoissa rupes kuiteki väsyttää ja tultii kotiin ja nautittiin rauh.tv:n katselusta ja hmm... toisistamme
ja olipa aamullakin rauhallista, lehden sai luettua keskeytyksettä yms...
en tiedä olenko kummajainen, kun nautin VÄLILLÄ täysin rinnoin siitä ns. hiljaisuudesta ( jostain ei kuulu koko ajan "äitii... isii... anna.... tule... " yms.
ja oli kyllä aivan ihana ylläri mieheltä. tultii pari tuntii sit mummolasta lapsia hakemast ja nyt on sauna päällä ja äsken tehtiin myöhästyny halloweenateria.
ja kyllä on taas ihanaa kuulla sitä "äitii.... anna.... ja ikäväkin jo tuli
anteeks tää vauhkoontuminen, mulla vaan oli niin kiva ilta, ja yö ja aamu.