A
Ap
Vieras
Lainasin kaverille pari kuukautta sitten mulle tällä hetkellä pieniä vaatteita (-5kg vielä ja sit vanhat mahtuu taas).
Eilen kun kävin hänen luona kylässä niin sillä oli mun yhdet lempifarkut jalassa ja lahkeet oli takaa ihan puhkikuluneet
En viittinyt sanoa asiasta mitään kun sille asialle ei enää mitään voi, mutta kyllä v*tuttaa! Luulin, että olis ilman sanomista tajunnut lahkeet kääntää kun niitä käyttää (hällä pari senttiä lyhyemmät jalat kun mulla).
Aion kyllä sit pyytää takasin kunhan vielä ton 5kg saan tiputettua ja sanon, et mites nää lahkeet tällaseks on menny!? Mä en niitä enää voi käyttää ku mulle ne olis sopivan pituset ettei saa kulumaa edes piiloon käännettyä.
Pitikin mennä lainaamaan
Ehti vaan huomata ne jo kaapissa ja en kehannut sanoa etten niitä viitti lainata.
Eilen kun kävin hänen luona kylässä niin sillä oli mun yhdet lempifarkut jalassa ja lahkeet oli takaa ihan puhkikuluneet
Aion kyllä sit pyytää takasin kunhan vielä ton 5kg saan tiputettua ja sanon, et mites nää lahkeet tällaseks on menny!? Mä en niitä enää voi käyttää ku mulle ne olis sopivan pituset ettei saa kulumaa edes piiloon käännettyä.
Pitikin mennä lainaamaan