Olipa taas viikonloppu!! Kyllä mä tarviin sen oman miehen...(pitkä sepustus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea sitä!

Vieras
Ei tällästä sinkkuilua kukaan jaksa.

Olin la baarissa,siellä sitten jossaib vaiheessa katseeni löysi miehen jonka kanssa siinä toisiamme silmäiltiin kunnes päädyin sen viereen istumaan ja jutustelemaan.Siinä oli sitten sen kaveri kans.En nyt jaksa pitemman kaavan mukaan kertoa mutta jossain vaiheessa se mies sit häipy siitä,tiedän mihin meni mutta sillä välin juttelin sen kaverin kanssa,aika kauankin.Se kaveri pyys mun numeroa,annoin sen(älkää kysykö miksi)ja itten se mies tuli takasin ja rupes meuhkaamaan kaverilleen jotain siitä et kun yritti mua tai jotain,en tiedä mut jostain se sille kaverille suuttu ja läks menee.No mentiin sen perässä sen luo ja sitte mulle ja sille miehelle tuli sanaharkkaa,tää sen kaveri sano mulle et lähetään mut mä olin siellä niin kiukun keskellä etten lähtenyt ja sit sen huudon keskellä se mies otti musta kii ja suuteli,sitten huomattiin et se kaveri on lähtenyt.No,mä olin siellä sit sen miehen kans johon ensin iskin silmäni ja jäin sinne yöksi,ei harrastettu seksiä.Muuten kyllä sitten hoiteli mua ja mä sitä. Jotenkin se kuitenkin vittuili kokoajan ja aamulla kun olin ihan kuoleman kielissä ni sano et paha saa palkkansa.Vaikka illalla kuitenki sano sit et ei se mulle suuttunu vaan kaverille kun tekee aina noin.En tiedä mitä tarkotti.No se kaveri sit soitti sillo yöllä mulle,en vastannu.Eilen siltä tuli viesti et oonko mä kunnossa ja anteeks et ilta meni silleen ja tää oli siis siltä toiselta tyypiltä(se joka lähti).Se mies jonka kans jäin niin dissas sitä kaveria mulle en tiedä kyllä miksi.
Miksiköhän se kaveri nyt lähetti mulle viestin? baaris sano et ikäero ei haittaa mut mua vähän häiritsee kun se oli 25 ja mä olen 31.Ja kyllä mä eka olin siitä sen kaverista kiinnostunut mut se oli loppujen lopuks aika kamala tyyppi,niin luonteeltaan kuin kodin siisteydeltäkin tai oikeestaan siivottomuuden.
Voisihan sitä hetken olla sit se puumanainen;) mutta en tiedä...enkä nyt kehtais lähetellä sille viestiä.
Kyllä olis niin mukava kun olis se oma kulta ettei tarvis tollasia draamoja kokea!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25558973:
mä olen 31.

Oletko ihan varma tästä?

Oli miten oli, en oikein ymmärrä mitä ihmeellistä noissa tapahtumissa oli. Tavallista baari-iltaan liittyvää sekoilua. Kavereille tuli vähän riitaa siitä, kumpi vie sut kotiin - so?

[QUOTE="höh";25559068]Oletko ihan varma tästä?

Oli miten oli, en oikein ymmärrä mitä ihmeellistä noissa tapahtumissa oli. Tavallista baari-iltaan liittyvää sekoilua. Kavereille tuli vähän riitaa siitä, kumpi vie sut kotiin - so?[/QUOTE]

No olen varma iästäni. No ehkä se oli sulle tavallista mut mulle ihan uutta ja toi helvetinmoinen rähinä siel baarissa niiden kesken ja sitten mun ja sen miehen josta olin kiinnostunut ni ikinä en ole niin huutanut.Ja mä en tajua miks se sille kaverilleen hermostu kun kuitenkaan ei itekään halunnut et nähtäis jatkossakaan vaikka en mä oliskaan halunnut sen jälkeen kun näin millasessa läävässä asu.Mutta tää sen kaveri oli niin jotenki söötti ja vielä kun lähetti viestin et toivottavasti olen kunnossa ja pahoitteli tapahtunutta et ilta meni niinkuin meni. Se nyt vaan ei tiedä et jäin sinne kaverille yöksi mut ei sillä ole merkitystäkään.

[QUOTE="vieras";25559165]En jaksa lukea, saisiko tiivistelmän?

Jos ei saa niin vastaan että ota se jolla on paksumpi. Parempi pidemmässä juoksussa.[/QUOTE]

Tää oli tiivistelmä!:D

[QUOTE="hmm";25559310]No minkä ikäinen se toinen oli? Ei iällä pitäisi kuitenkaan loppupeleissä olla merkitystä, suuntaan tai toiseen :)[/QUOTE]

No se josta kiinostuin,jonka luokse jäin sen huudon jälkeen oli 36 ja tää sen kaveri siis 25. Niinhän se 2vitonenkin sano et ei iällä ole merkitystä....mutta kyllä sillä on ainkin sitten jos minä olen se vanhempi osapuoli.Silti vähän harmittaa etten lähtenyt sen kans sieltä huudon keskeltä pois...mutta kun olin siitä toisesta kiinnostunut...mutta sen likanen kämppä ja kaikki mitä aamunvalossa näki niin oli kyl aika turnoff.

Miten paha "läävä" :D ? Opiskelijameininkiä? Ei munkaan miesystävä kovin siisti ole, mutta parhaansa yrittää, siivoaa edes kun olen menossa sinne.

Aikuinen työtön(ei mulle merkitystä tällä) mies jonka kämppä on aivan paskanen,hirvee tupakan käry seinissä,petivaatteissa ym kun polttaa sisällä.Vessan lattia(ammeen alapuoli) oli niin törkynen et ei varmaan ole siivonnut ihan lähiaikoina,aamulla huomasin miten paskaset lakanat oli,karmeeta et olen nukkunut sellasissa!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25559414:
Aikuinen työtön(ei mulle merkitystä tällä) mies jonka kämppä on aivan paskanen,hirvee tupakan käry seinissä,petivaatteissa ym kun polttaa sisällä.Vessan lattia(ammeen alapuoli) oli niin törkynen et ei varmaan ole siivonnut ihan lähiaikoina,aamulla huomasin miten paskaset lakanat oli,karmeeta et olen nukkunut sellasissa!

Kiinnostaako sua se toinen ihan aikuisten oikeasti? Mikset vastailisi viestiin ja katso mihin johtaa.... Olette kai kumpikin vapaita joten mihinkään ei "velvoita" se eka tapaaminen jossa olit kiinnostunut kaveristaan... :)

Yhteistyössä