Olipa TODELLA LAPSELLINEN ja TYHMÄ isä kylpylässä!!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outohiippari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outohiippari

Vieras
Olin itse viereisessä porealtaassa ja ihan siinä vieressä matalassa lastenaltaassa istui isä n 3-v lapsensa kanssa leikkien vesileluilla. Samassa lastenaltaassa vähän kauempana heistä oli toinen isä n samanikäisen lapsensa kanssa.

Tämän toisen isän lapsi tuli näyttämään minua lähempänä olevalle isälle muovivenettä (siellä kylpylässä oli lastenaltaassa erilaisia vesileluja lasten käytettäväksi) ja sanoi:" Kato, miten hieno vene!" hakien tämän huomiota. Tämä toisen lapsen isä näytti oman lapsensa muovivenettä (täsmälleen samanlainen kylpylän leikkivene!) sanoen:" Kyllä meillä on paljon hienompi vene" hymyillen samalla herttaisesti omalle lapselleen. Vieras lapsi oli hätkähtäneen näköinen ja sanoi:" Minullakin on hieno vene", johon tämä vieras isä tokaisi taas:" Kyllä minun lapsellani on paljon hienompi". Tätä inttämistä jatkui varmaan minuutin ajan ja kauemman isän lapsi alkoi jo olla itkun partaalla alahuuli väpättäen, kun tuo vieras isä ei voinut myöntää, että hänelläkin oli hieno vene. Vieras isä vaan intti kolmivuotiaalle vastaan, että heillä ja hänen lapsellaan oli hienompi.

Huh....katselin tätä aikani pohtien mielessäni, miten aikuinen ihminen voi olla noin tollo, eikä noteeraa vieraan lapsen pahaa mieltä ja myönnä, että tälläkin on yhtä hieno vene. Lopulta sanoin itse lapselle, että vene on tosi hieno. Ja itse asiassa samaan aikaan tämän vieraan lapsen isä tuli hakemaan lapsensa pois siitä, hänkin oli seurannut tuon toisen isän käytöstä hyvin häkeltyneen näköisenä.

Mutta ihme tyyppi se minua lähempänä ollut isä! Meni kolmevuotiaan tasolle kinastelemaan ihan turhasta asiasta, jonka olisi voinut hoitaa tuottamatta kellekään pahaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja herttinen:
Että jotkut voi olla pösilöitä! Mä olisin ottanut sen miehen kyllä puhutteluun...

hahahahaa!
että tuntemattoman aikuisen miehen otat puhutteluun. no voihan sitä yrittää..saatat kuitenkin itkien tulla tilanteesta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja gogo:
:D Mä oon törmänny vastaavaan. Kieltämättä on kummallista, ettei aikuinen osaa "lukea" lasta.

hehee, kaikkeen sitä törmääkin!

oisin varmaan jääny inttämään sille ukolle, miksi sen poika-reppanan vene oli paljon hienompi kuin hänen ja että poika oli muutenki söpömpi kuin hänen oma poikansa.. Ihan vaan kettuillakseni :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja gogo:
:D Mä oon törmänny vastaavaan. Kieltämättä on kummallista, ettei aikuinen osaa "lukea" lasta.

hehee, kaikkeen sitä törmääkin!

oisin varmaan jääny inttämään sille ukolle, miksi sen poika-reppanan vene oli paljon hienompi kuin hänen ja että poika oli muutenki söpömpi kuin hänen oma poikansa.. Ihan vaan kettuillakseni :D

Se tyhmä isä olis alkanut itkemään ja hakenut oman isänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyykkyyn:
Alkuperäinen kirjoittaja herttinen:
Että jotkut voi olla pösilöitä! Mä olisin ottanut sen miehen kyllä puhutteluun...

hahahahaa!
että tuntemattoman aikuisen miehen otat puhutteluun. no voihan sitä yrittää..saatat kuitenkin itkien tulla tilanteesta pois.

Miten kuvittelet että mä lähtisin itkien pois?? Taidat itse olla melkoinen hiiri, jos et suutasi saa auki vastaavassa tilanteessa.

kyllä sitä on itsekin noloa käytöstä saanu seurata joskus vierestä sen kummemmin kyttäämättä koska jotku ihmiset ei edes huomaa miten julkisella paikalla hölmöilevät toisten katseiden alla ja silloin kyllä on jäänyt joskus iteltäkin suu auki ku seuraa kuin tosissaan jotkut käyttäytyy urposti

En nyt oikeen tajunnut, mikä tossa oli niin pahasti sanottu. Tuommosta nyt sattuu aika paljon, eikä toi nyt ollut läheskään pahiten sanottu, mitä oon kuullu ihmisten sanovan. Ehkä se isä ei tajunnu, että se vieras poika otti asian niin vakavasti vaan ajatteli että se oli hauskasti sanottu.

Joo. Ja näitä on aikuisissa miehissä paljonkin, Kappas vaan, että on kolmevuotiaan tasolla! Voi jumankekka. Varmaan just sellainen isä joka vetää raivarit, jos muksu voittaa afrikan tähdessä. Onnea vaimolle nappivalinnasta.

Mä olisin puuttunut peliin ja sanonut sille melkein itkevälle pojalle, että hänelläkin on hieno vene ja sille toiselle isälle, että etkö huomannut nämä kaikki KYLPYLÄN veneet ovat täsmälleen samanlaisia.