Olipahan taas treffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hohhoijaa"

Vieras
Käykö teillä muilla sinkkuäideillä yhtä huono tuuri kun minulla?

Sovin cityn deittisivuilla treffit mukavan tuntuisen miehen kanssa. Mukavan tuntuinen kun juteltiin sähköpostilla. Ei omia lapsia, mutta häntä ei minun lapseni tuntunut häiritsevän. Kuvassa ei mikään komistus, mutta eihän se ulkonäkö nyt kaikki kaikessa ole kun muuten oli ihan mukavan tuntuinen ja sanavalmis.

No ei muuta ku treffeille. Kahvilassa jossa sovimme tapaamisen olin vähän ihmeissäni kun joku vieras tyyppi istui pöytään jossa odottelin. No sehän oli tämä sama sankari, aivan täysin eri ihminen kuin kuvassa, enkä sano tätä positiivisessa mielessä. Kymmenisen senttiä lyhyempikin kun sanoi olevansa, ja ainakin kasvoista päätellen muutamia vuosia vanhempi. Jutustelun lomassa kävi ilmi ettei ole ihmekään ettei minun lapset olleet ongelma, häneltä kun löytyy itseltäänkin. Ei tosi tapaa kuin satunnaisesti joten ei kuulemma katsonut tarpeelliseksi kertoa. Kysäisin sivulauseessa kuvasta, ja kehtasi vielä väittää että se oli tuore kuva hänestä. Rivien välissä haukkui minut pinnalliseksi kun kiinnitin niin paljon huomiota ulkonäköön. "Ai sen kuvanko takia sitä sitten vaan tuli lähdettyä ulos".

Kotona katsoin kuvaa vielä kerran. Tasan varmasti ei ollut edes sama ihminen kuvassa, ehkä aavistus samaa näköä siinä määrin että voisi kuvitella vaikka sukulaiseksi (tai netistä etsityksi samanoloiseksi kuvaksi...), mutta silmät ja nenä ihan eri malliset, hiusraja täysin erilainen, ja toisella heistä on jopa arpi kasvoissa, toisella ei...

Että mua suututtaa että pitää tuolla lailla valehdella. Tietysti nyt sitten syyllistän itseänikin vähän kun tuo ulkonäkö oli muka niin iso juttu, mutta onhan nuo muutkin valehtelut jo vähän törkeitä! Kieltämättä en ehkä olisi lähtenyt jos olisin nähnyt oikean kuvan, koska tämä kaveri oli kaikkea muuta kun minun tyyliseni ulkonäollisesti, turpea ja harmaa sohvaperuna.

Voi miksi on niin hankalaa löytää ihmistä jonka ei tarvi valehdella.

Että suututtaa.

[QUOTE="vieras";28103879]Kaikki netin kautta seuraa etsivät on luusereita, sinäkin.[/QUOTE]

Kaikki kenen pitää kommentoida noin alentavalla tavalla on todellisia luusereita, sinäkin.

Haja, vai luuseri. Nettideittailuhan on niin nykyaikaa kuin olla voi! Mutta tuo kokemasi on varmasti valitettavan yleistä. Ainakin mitä olen ystävieni deittailua seurannut. En ymmärrä mitä järkeä on antaa itsestä virtuaalisesti täysin eri kuva. Selviäähän se totuus ennen pitkään jokatapauksessa! Ei muuta kuin uusia treffejä sopimaan ja toivon vilpittömästi parempaa onnea ensi kerralla! :)

[QUOTE="Susu";28103898]Kaikki kenen pitää kommentoida noin alentavalla tavalla on todellisia luusereita, sinäkin.[/QUOTE]

Höpsistä. Netin kautta nyt vaan ei kukaan tervejärkinen etsi mitään deitti seuraa. Itse olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas :D

[QUOTE="vieras";28103903]Höpsistä. Netin kautta nyt vaan ei kukaan tervejärkinen etsi mitään deitti seuraa. Itse olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas :D[/QUOTE]
Kaikki joiden elämä on niin tyhjää ettei sunnuntaiaamuna ole muuta tekemistä kun netissä purkaa pahaa oloaan toisia haukkumalla, on tyhmiä kuin vasemman jalan saapas.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;28103908:
Kaikki joiden elämä on niin tyhjää ettei sunnuntaiaamuna ole muuta tekemistä kun netissä purkaa pahaa oloaan toisia haukkumalla, on tyhmiä kuin vasemman jalan saapas.

Tarkoitat varmaan aloittajaa.

Juu samankaltaisia kokemuksia on, kuva ja muu mitä on itsestä kertonut ei vastaa todellisuutta tai sitten on muuten vaan outo vaikka viestien perusteella on ollut ihan ok :kieh:

On paljon ihmisiä, keiden aika menee töissä ja kotona ja kenties harrastukset ovat joko perhe/lapsikeskeisiä tai muuten sellaisia missä ei paljon tapaa uusia ihmisiä. Esim itselläni sellainen tilanne. En ole sinkku, mutta olen joskus asiaa ystävieni kautta miettinyt, että jos ei juokse baareissa ja elämäntilanne kuvatunlainen, nettideittailu ei ole ollenkaan huono vaihtoehto. Jos tapaat livenä jonkun uuden ihmisen, ethän tiedä hänestäkään millainen hän todellisuudessa on ennenkuin tutustut :)

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Kaveri kävi netti-treffeillä kerran, noh, tehtiin niistä niinku kimppatreffit, minä ja mun mies tultiin mukaan, ihan senkin takia että jos on joku hullu sarjamurhaaja ja ettei tule kiusallisia hiljaisia tilanteita.
Ritari Uljaan piti olla poliisi, 180cm ja kuvan perusteella aikas namu. Noh, ravintolaan saapui minun mittaiseni (168cm)kalvuuntuva tukeva mies, täysin eri kuin kuvassa. Yhtähyvin voisin itse sanoa olevani Angelina Jolien näköinen.
Ja tää ammatti. Noh, oli siis HARKINNUT hakevansa VATIJAkoulutukseen ja EHKÄ siitä poliisikouluun. Mieheni naroi myöhemmin tätä kotona niin että luulin sen saavan hyperventilaatiokohtauksen. :)

Turha sanoa että oli ekat ja vikat treffit. Koko episodi oli niin koominen että nauretaan sille vieläkin ja tästä on aikaa jo 4-5v. :D

[QUOTE="Susu";28103988]On paljon ihmisiä, keiden aika menee töissä ja kotona ja kenties harrastukset ovat joko perhe/lapsikeskeisiä tai muuten sellaisia missä ei paljon tapaa uusia ihmisiä. Esim itselläni sellainen tilanne. En ole sinkku, mutta olen joskus asiaa ystävieni kautta miettinyt, että jos ei juokse baareissa ja elämäntilanne kuvatunlainen, nettideittailu ei ole ollenkaan huono vaihtoehto. Jos tapaat livenä jonkun uuden ihmisen, ethän tiedä hänestäkään millainen hän todellisuudessa on ennenkuin tutustut :)[/QUOTE]

Sitten kannattaa tutustua työ- tai opiskelukavereiden kavereihin ja sukulaisiin. Harva suosittelee aivan sekopäitä (ja rumia).

Tuttua huttua: huijataan ikä, paino tai pituus, kuva on jostain armeija- ajalta, vaikka ollaan jo nelikymppisiä. (Tai muuten tosi epäselvä.) Harrastuksia on toki useita, ja ollaan niin urheilullisia, että heikompaa hirvittää.
Ja treffeille tulee se isomahainen, joskus liikuntaa harrastanut (ja sekin varmaan unissa) kaljuuntuva kaveri, joka (vielä treffiprofiilissa savuttomuuttaan mainostettuaankin) tumppaa sen tupakan juuri ennen treffejänne. Ou nou.

Onhan näitä. Hauskinta on että yleensä vielä noi kuvaansa valehtelevat on niitä jotka on hirveän kärkkäitä ite pyytämään jotain kokovartalokuvaa ettet vaan valehtele painoasi. No, kaipa sitä muitakin epäilee jos ite valehtelee...

Olen itse käynyt monilla nettitreffeillä. Koskaan ei mitään sen suurempaa rakkaussuhdetta syntynyt, mutta hauskoja iltoja ja treffejä kuitenkin. Nettitreffit onnistuvat, kun unohtaa suuret odotukset ja on itse tilanteessa läsnä. Itse kannatan mielenkiintoisen tyypin tapaamista heti ilman sen kummempia pitkiä kirjoitteluita ja viestittelyitä. Henkilökemiat kun voi testata vain ja ainoastaan kasvotusten.
Hauskoja nettitreffejä kaikille!!

Minua ei ulkonäkö häirinnyt nettitutuissa, vaan se suoranainen valehtelu omasta luonteesta. :( Etsin nimenomaa vahvaa, jopa dominoivaa miestä ja sain poikamaisia hissukoita. Kiva huomata treffien alussa jo, että toisella ei ole minkäälaista munaa. Yksi ei osannut päättää edes istumapaikkaamme kahvilassa, joten totesin että eiköhän tää ollut tässä. :D Yhden kyllä tapasin, joka oli juuri sellainen mitä etsinkin ja meillä synkkasi...harmi vaan, että asui toisella puolella Suomea joten päätimme että liian vaikeaksi menee.

Kyllähän nettideiteillä suurin osa ihmisistä on ihan hiton luusereita. Esimerkiksi tuon pituuden valehteleminen on miehillä TOSI yleistä. Ehkä toimii vielä johonkin lyhyempään naiseen, mutta kun mä olen itse 175 cm ja treffipaikalla vastassa on mua SELVÄSTI huomattavasti lyhyempi mies, joka on väittänyt pituudekseen 180, niin onhan se nyt aika noloa. (Ja kyllä, pituus on mulle yksi kriteeri muiden joukossa, ei se tärkein mutta merkitsevä asia kuitenkin.)

Mutta lohdutuksen sana: on siellä joukossa helmiäkin. Niitä on TODELLA vähän, mutta onpahan kuitenkin - yhden kanssa olen seurustellut nyt puolisen vuotta ja niin täydellistä ihmistä en ole vielä eläissäni onnistunut livenä löytämään. :) Jos se musta on kiinni, niin tuon kanssa menen kyllä vaikka naimisiin ja istun vanhana kiikkustuolissa vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28103960:
En henkilökohtaisesti usko, että netistä voi löytää normaalia treffiseuraa. Kannattaa lähteä ihan ihmisten ilmoille tutustumaan ihmisiin.

Kyllä kannattais uskoa! Tosin aika harvassa on....normaalit! Itse aikoinaan treffailin joitakin miehiä, netinn kautta deittiseuraa etsin, vastaan tuli jos jotakin, kävin ehkä viisilää treffeillä, en enää muista, mutta liki jokainen oli antanut ainakin osittain väärän kuvan nitsestään. Yhdellä oli todella vanha kuva itsestään, totuus oli aika karmea, todella lihava ja epäsiisti oli tuo mies, vaikka kuvassa normaalikokoinen ja siisti, puhtaat hiukset yms.

Sitten kolahti, tuli vastaan se mun mies! Yhteistä taivalta nyt yli 10 vuotta, kaksi yhteistä lasta, kaksospojat, keskimäärin ihana mies. Toki se jskus osaa ärsyttääkin, vaan ihan oli se, mitä silloin alussa kertoikin.

Tunnen muitakin netin kautta toisensa löytäneitä, jotka ovat sen nettitreffin kanssa pitkässä parisuhteessa, vielä pidempiä kuin meidän suhde.

Ei kaikki naiset valehtele kokoansa.

Sattunut yllättävän usein kohdalle että se naisen laittama kuva sinne deittiplastalle on otettu ennen ensimmäisen lapsen odottamista :) Varmasti noissa deittipalstoilla kaunistellaan ja "unohdellaan" asioista mainita sopivassa mittakaavassa, huono homma sitten vain perua puheitaan jos jotain vakavampaa tulee ja pitäisi alkaa sanomisiaan näyttelemään toteen..

Yhteistyössä