olipas erikoinen puhelu

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
vastasin koko nimellä kun näytöllä näkyi vain numero. Toisesta päästä alkoi mies henkilö pulisemaan niin solkenaan ruotsia etten mä tajunnu mitään :o
Ajattelin että nyt on joku soittanut väärään numeroon ja sain änkytettyä ruotsiksi että anteeksi, nyt en oikein ymmärrä.
Toisessa päässä tuli hiljaista ja sitten: no, puhutko suomea sitten? ja minä että juu...mitä asia koskee?

no ei mitään muuta kuin lehtimyyjä, joka oli nimestäni päätellyt että olen ruotsinkielinen :kieh:

juu, kiva kiitti ja hei hei =)

Ja oli sitten eka kerta kun mulle aletaan ruotsia puhumaan, vaikka nimi tosiaan ehkä viittaa enemmän ruotsinkieliseen B)

Mulle tuli kerran työpaikalla joku likka polottamaan venäjää, enhän mä tajunnu mitään ja seisoin vaan suu auki. Sit se kysy huonolla suomella -etkö puhu venäjää? NO EN. Ilmeisesti siis näytin hänen mielestään venäläiseltä????

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mulle tuli kerran työpaikalla joku likka polottamaan venäjää, enhän mä tajunnu mitään ja seisoin vaan suu auki. Sit se kysy huonolla suomella -etkö puhu venäjää? NO EN. Ilmeisesti siis näytin hänen mielestään venäläiseltä????

no venäläiset polottaa sitä venäjää minkä jaksaa vaikka toinen ei ymmärtäis ja ilmoittaiskin että ei ymmärrä. silti vaan jatketaan ja jatketaan... näin siis olen työssäni huomannut..

Yhteistyössä